آریا جوان
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های هفته چهارم تیر
جمعه 28 تير 1398 - 22:21:20
آریا جوان -
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های هفته چهارم تیر
k ١.٨
٠


آخرین خبر / از این هفته قصد داریم اپلیکیشن ها و بازی هایی که طی یک هفته گذشته (شنبه تا چهارشنبه) در کاشی بازار اپ معرفی و با استقبال کاربران‌مان همراه شده است را به شما معرفی کنیم تا با محبوب‌ترین‌های هفته قبل آشنا شوید.

فیس‌اپ؛ محبوب ترین اپلیکیشن در ایران!
شاید بیراه نباشد که بگوییم در هفته آخر تیرماه؛ فیس اپ محبوب ترین اپلیکیشن میان ایرانی ها بود و خیلی ها را با تبدیل عکس شان به کهنسالی سرگرم کرد؛ اگر چه نگرانی های امنیتی نیز درباره این اپلیکیشن وجود دارد.
فیس اپ در آخرین خبر نیز محبوب ترین اپلیکیشنی شد که طی هفته گذشته معرفی شده است. برای آشنایی و دانلود FaceApp به اینجا بروید.

Friday the 13th؛ بازی ممنوعه برای زیر 16 سال
پر کلیک ترین عنوان بازی هفته گذشته کاشی بازار اپ به Friday the 13th تعلق دارد که نه به خاطر وحشت زیاد، بلکه به علت خشونت نمایش داده شده در بازی، تجربه آن برای زیر 16 سال مناسب نیست.
Friday the 13th یک بازی معمایی بوده که در آن شما به عنوان یک قاتل باید راهتان را با سلاخی کردن در بازی پیش ببرید. برای آشنایی و دانلود این بازی می توانید به اینجا مراجعه کنید.

Measure؛ هر چیزی را به راحتی اندازه بگیرید
دومین اپلیکیشن پرطرفدار معرفی شده در هفته چهارم تیرماه، یک نرم افزار کاربردی است که به کمک آن می توانید هر چیزی را به راحتی اندازه بگیرید. اینجا درباره اپلیکیشن Measure می توانید اطلاعات بیشتری کسب و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

Space Marshals 2؛ علاقه به کلانتر شدن
دومین بازی محبوب هفته گذشته یک بازی استراتژیک است که در آن نقش کلانتر برتن را بازی می کنید که باید در نبردهایی نفس گیر در برابر خلافکاران کهکشان بایستید. این بازی را می توانید از اینجا دریافت کنید.
شما کدام اپلیکیشن یا بازی معرفی شده طی هفته گذشته را بیشتر پسندیدید؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/150214/نگاهی-به-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌ها-و-بازی‌های-هفته-چهارم-تیر
بستن   چاپ