آریا جوان
نشست اعضا هیئت مدیره مجمع خیران ورزشیار با حضور ژاله فرامرزیان
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 19:27:57
آریا جوان - پنجاهمین نشست اعضا هیئت مدیره مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، پنجاهمین نشست اعضا هیئت مدیره مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سالن اجتماعات هتل پیروزی برگزار شد.
پس از گزارش دکتر سلطان حسینی و دیگر اعضا هیئت مدیره مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان ژاله فرامرزیان اظهار داشت: بنده در بحث فعالیت های داوطلبانه بسیار کار نموده ام و به این کار خداپسندانه تعلق خاطره زیادی دارم، نه فقط بخاطر اینکه برخی ها منابعی را در اختیار انسان های دیگر قرار می دهند و از سهم خود می کاهند و به دیگران می افزایند بلکه به جهت اینکه حسی را خلق می کنند.
وی تصریح کرد: این حس چیزی است که در دنیا از ابتدای خلقت تا به امروز بوده و این رحمت و وسعت در رحمت است و اینها مصادیق خلقت می باشد و من فکر می کنم ارزش آن بسیار فراتر از ریالی است که در موردش صحبت می کنیم، امیدوارم همه انسان هایی که این حس را در خلقت ایجاد می کند پایدار باشند و بتوانند ذخیره الهی خود را به دست بیاورند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: قاعده عمل خیرین به قاعده ریالی که گذارده اند نیست بلکه به قاعده بزرگی نظر آنهاست. ان شالله خداوند به مال انها برکت داده و کمک نماید که این حرکت استمرار داشته باشد چراکه اینها همه واقعیت های زیبای خلقت هستند.
ژاله فرامرزیان دقایقی نیز پیرامون مالیات بر ارزش افزوده ورزش توضیحاتی را ارائه داد و افزود: خوشبختانه استان اصفهان خیرین زیادی در حوزه های مختلف به ویژه ورزش دارد که امیدوارم خداوند منان پشت و پناه آنها باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/159513/نشست-اعضا-هیئت-مدیره-مجمع-خیران-ورزشیار-با-حضور-ژاله-فرامرزیان
بستن   چاپ