آریا جوان
مهین فرهادی زاد: حضور بانوان در جایگاه داور در عرصه های بین المللی افتخاری بزرگ است
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 19:28:15
آریا جوان - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دومین نشست تخصصی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: تمام بانوان ی که در فدراسیون ها یا استان ها مسئولیت دارند باید به گونه ای عمل کنند تا جامعه زنان ورزش کار وجود آنان را حس کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهین فرهادی زاد در ابتدای این نشست که عصر امروز به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ضمن اشاره به مسئولیت مهم و خطیر بانوان در عرصه ورزش کشور گفت: ارائه گزارش های منظم در چنین جلساتی موجب می شود تا خلاقیت های ما شکوفا شود زیرا نواقص احتمالی در تمام سطوح را از دل چنین گزارشاتی می توان استخراج کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تمام بانوان ی که در فدراسیون ها یا استان ها مسئولیت دارند باید به گونه ای عمل کنند تا جامعه زنان ورزش کار وجود آنان را حس کنند. اگر نواب رییس های بانوان به صورت منظم به برگزاری این نشست ها اهتمام بورزند تعاملی سازنده میان جامعه ورزش و مسئولین ایجاد خواهد شد که نتیجه درخشانی در بر خواهد داشت.
وی افزود: حضور بانوان در جایگاه داور در عرصه های بین المللی افتخاری بس شگرف است اما باید با درک صحیح از فضای اجتماعی و ملاحظات فرهنگی ما در عرصه های مختلف حاضر شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/159516/مهین-فرهادی-زاد--حضور--بانوان--در-جایگاه-داور-در-عرصه-های-بین-المللی-افتخاری-بزرگ-است
بستن   چاپ