آریا جوان
Diner DASH Adventures؛ سرگذشت شیرین فلو در شهر
جمعه 25 مرداد 1398 - 18:20:51
آریا جوان - زومجی / بازی موبایل شما Diner DASH Adventures را در فضایی آنلاین به شهر بازمی‌گرداند تا به شهروندان خود کمک کنید و شکوه قبلی را به مردم و حیوانات آن بازگردانید. وجود ماموریت‌های متنوع در کنار پخت و پز، ویژگی‌ اصلی بازی است که آن را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند.
شخصیت فلو (Flu) در راس ماجرا قرار دارد و پس از مدت‌ها دوری و تحمل سختی‌های بسیار به زادگاه خودش بازگشته است. او می‌خواهد به شهروندان خودش کمک کند و وضعیت حیوانات را هم بهبود بخشد. او ماموریت‌های زیادی را پیش‌روی خودش می‌بیند و چندان هم کار آسانی به‌نظر نمی‌رسد. شما باید هتل و رستوران خود را به راه بیندازید و شهر را بسازید. تزئین شهر یکی از کارهای اصلی شما است و باید با خرید آیتم‌های متنوع اطراف رستوران و هتل را به‌خوبی بسازید و مردم را ترغیب کنید که به مغازه‌های شما بیایند.

شخصیت منفی بازی Mr. Big نام دارد که به دنبال برنامه‌هایی شیطانی است و قصد تخریب سازه‌های شما را دارد. او سعی می‌کند از بازسازی و زنده‌شدن دوباره شهر جلوگیری کند و برای فلو مشکلات زیادی را ایجاد کند.

دستور پخت‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید برای جذب مشتری انجام دهید و سریعا غذاهای خوشمزه‌ای را به آن‌ها بدهید. سرو غذا باید در کنار فراهم کردن اتاق مناسبی در هتل برای مشتریان باشد و بتوانید یک تعادل خوب بین کارهای خود برقرار کنید. برای تجربه این بازی به اینترنت نیاز دارید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 6 به بالا
حجم: 75 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161368/Diner-DASH-Adventures؛-سرگذشت-شیرین-فلو-در-شهر
بستن   چاپ