آریا جوان
معرفی متفاوت ترین بازی ماشین سواری که تاکنون تجربه کرده‌اید
جمعه 25 مرداد 1398 - 18:21:24
آریا جوان - دیجیاتو / از قدیم الایام، قانون نانوشته ای بین برنامه نویسان بازی ها وجود داشته: همیشه ایده های ساده و خلاقانه برنده اند. امروز یک سبک جدید از ماشین بازی موبایل به شما معرفی می کنیم که از ایده ای بسیار ساده و در عین حال خلاقانه شکل گرفته است.
Does not Commute یک بازی فکری است، نه یک عنوان مسابقه ای. کار شما در بازی، به خاطر سپردن مسیری است که با ماشین ها در هر مرحله طی می کنید. روند بازی بدین صورت است که شما می بایست کنترل یک ماشین را از زاویه دید بالا در دست بگیرید و طی زمانی مشخص، آن را از نقطه A به نقطه B برسانید. بعد از این کار، نوبت به ماشین بعدی می رسد؛ با این تفاوت که ماشین دور قبلی شما دقیقا در همان مسیری که طی کرده، وارد جاده شده و آن حرکت را تکرار می کند.

بنابراین باید مسیری که با ماشین قبلی طی کرده اید را به خوبی در یاد داشته باشید تا در دور جدید با آن برخورد نکنید. این کار ماشین به ماشین ادامه می یابد و با بالارفتن تعداد، روابط پیچیده تر شده و عدم برخورد با ماشین های قبلی دشوارتر خواهد شد. بنابراین باید استراتژی درستی برای رساندن هر ماشین از نقطه شروع به پایان اتخاذ کنید تا احتمال برخوردها در دورهای بعدی پایین تر بیاید.

البته در صورت تصادف، امکان بازگشت به اول مرحله را هم خواهید داشت تا این بار مسیر حرکتتان را به درستی تنظیم کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 2.3 به بالا
حجم: 79 مگابایت
سبک: ریسینگ
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161384/معرفی-متفاوت-ترین-بازی-ماشین-سواری-که-تاکنون-تجربه-کرده‌اید
بستن   چاپ