آریا جوان
قاسم قاسمی: آزادگان اسوه صبر و مقاومت هستند
شنبه 26 مرداد 1398 - 15:21:58
آریا جوان - مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران صبح امروز در دیدار با شش نفر از آزادگان این وزارتخانه با دکتر سلطانی فر گفت: در تلاش هستیم روز 31 شهریور مراسم ویژه تقدیر از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان را با حضور هزار نفر از این عزیزان برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این مراسم که با حضور شش نفر از آزادگان سرافراز وزارت ورزش و جوانان برگزار شد سردار قاسم قاسمی ضمن تشکر از توجه ویژه دکتر سلطانی فر و ژاله فرامرزیان به 1800 نفر از ایثارگران زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور گفت: آزادگان با خدا معامله کردند و با صبوری در روزهای سخت تن به ذلت ندادند.
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ادامه داد: هرچقدر به جانبازان و آزادگان توجه کنیم باز هم به آنها مدیون هستیم. سالروز بازگشت آزادگان به وطن همواره یادآور صبر و مقاومت این عزیزان در یک آزمون مهم الهی بود که از آن سربلند بیرون آمدند و سرافراز شدند.
سردار قاسمی در پایان تاکید کرد: همزمان با این نشست، مراسم تجلیل از آزادگان در ادارات کل ورزش و جوانان 31 استان کشور برگزار می شود و امیدواریم روز 31 شهریور یک مراسم ویژه با حضور 1000 تن از رزمندگان زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان برای تقدیر از این عزیزان داشته باشیم.
در پایان این نشست از شش نفر از آزادگان این وزارتخانه توسط دکتر سلطانی فر تقدیر به عمل آمد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/161563/قاسم-قاسمی--آزادگان-اسوه-صبر-و-مقاومت-هستند
بستن   چاپ