آریا جوان
روش هایی ساده و ارزان برای زیبا بودن
شنبه 26 مرداد 1398 - 15:28:36
آریا جوان -
روش هایی ساده و ارزان برای زیبا بودن
k ١.١
١
زندگی آنلاین / همه خانوم ها در هر جای دنیا که باشند دوست دارند ظاهری بی عیب و نقص و عالی داشته باشند و برای این منظور هر کاری انجام میدهند. شاید استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی مختلف باعث بشه تا همیشه زیبا و جذاب به نظر برسید اما همیشه روشهای ساده تر و ارزان تری هم وجود داره که کمک میکنه تا ظاهری بهتر و عالی تر داشته باشید.
به گزارش بهداشت نیوز، همه خانوم ها در هر جای دنیا که باشند دوست دارند ظاهری بی عیب و نقص و عالی داشته باشند و برای این منظور هر کاری انجام میدهند. شاید استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی مختلف باعث بشه تا همیشه زیبا و جذاب به نظر برسید اما همیشه روشهای ساده تر و ارزان تری هم وجود داره که کمک میکنه تا ظاهری بهتر و عالی تر داشته باشید.
با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و با چند تا از نکات زیبایی که زندگی خانم ها را آسان تر میکند، بیشتر آشنا شوید.
درمان پوست لب خشک و ترک خورده
برای درمان پوست لب خشک و ترک خورده نیازی نیست که اسکراب ها و مرطوب کننده های گران قیمتی رو تهیه کنید. شما میتونید خیلی راحت و با روشهای کم هزینه لب های صورتی و شادابی داشته باشید. برای این منظور به خمیر دندان و مقداری عسل نیاز داریم!
شما باید لبهاتون رو به وسیله مسواک تمیز و ترکیبی از خمیر دندان و عسل به مدت 3 تا 5 دقیقه ماساژ دهید. این ماساژ باید بسیار ملایم و نرم باشه تا با لایه برداری ملایم باشه تا لبهاتون صورتی و شاداب بشه.
روش های خانگی برای راحت شدن از شر جوش های سرسیاه پوست
با استفاده از این روش خانگی و ساده میتونید خیلی راحت از شر جوش های سرسیاه پوست خلاص شوید و پوستی سالم و زیبا داشته باشید. برای این منظور به یک قاشق پودر ژلاتین ساده و چند قاشق شیر نیاز داریم!
این مواد رو با همدیگه مخلوط کنید و به مدت 10 ثانیه در ماکروویو گرم کنید و به مدت 15 دقیقه بر روی پوستی که دچار جوش سرسیاه شده هست، بمالید و سپس یک لایه دستمال کاغذی روی آن قرار دهید. بعد از گذشت این مدت زمان، دستمال رو به آرومی از روی پوست جدا کنید و از این طریق، جوشهای سرسیاه پوست رو از بین ببرید.
پرپشت کردن مژه ها با روغن نارگیل و آلوئه ورا
روغن نارگیل دارای خواص شگفت انگیزی برای پوست و موهاست و به همین دلیل در ساخت بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیره و میشه گفت یکی از محبوب ترین محصولات در صنعت زیبایی هست!
برای ضخیم و پرپشت شدن تارهای مژه به روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیاز داریم. روغن نارگیل حاوی ویتامین e و مواد معدنی و مغذی بسیار زیادی هست که میتونه خیلی راحت به فولیکول های مو نفوذ کنه و باعث تحریک رشد مژه ها میشه. ترکیب این روغن با ژل آلوئه ورا باعث بهبود راندمان رشد مژه ها شده و کمک میکنه تا مژه های ضخیم، پرپشت و بلند داشته باشید. این ترکیب رو با مقدار مساوی از روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا درست کنید و هر شب با یک براش تمیز روی مژه ها بمالید!
درمان خشکی و ترک خوردگی پاشنه پا
اگر پاشنه پاهاتون خشک و ترک خورده هست حتما این روش خانگی و ساده رو امتحان کنید تا خیلی راحت از شر این مشکل رها شوید. برای این منظور به یک لیمو تازه و مقداری کرم مرطوب کننده نیاز داریم.لیمو برش دهید و مقداری کرم مرطوب کننده روی آن بمالید و روی پاشنه پا قرا بدید و سپس جوراب نخی و تمیز بپوشید. ترکیب کرم مرطوب کننده و لیمو کمک میکنه تا خشکی و ترک خوردگی پاشنه پا خیلی زود برطرف بشه و پاهایی نرم و لطیف داشته باشید.
روش های خانگی و ارزان برای تمیزی موهای زاید
رشد بیش از حد موهای زائد در صورت خانوم ها در نتیجه افزایش سطح تستوسترون در بدن اونهاست و باعث میشه تا راه های مختلفی رو برای از بین این موهای اضافی امتحان کنند. اگرچه لیزر کردن موهای صورت، به از بین رفتن آن کمک میکند اما این روش معمولا پر هزینه هست. شما میتونید روش های خانگی و ارزان رو برای از بین بردن موهای اضافی صورت امتحان کنید!
برای استفاده از این روش خانگی به مقداری زردچوبه نیاز دارید. زردچوبه رو با چند قطره آب مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کنه و بعد روی قسمت هایی از صورت که دارای موهای اضافی هست بمالید. اجازه بدید زردچوبه روی پوست خشک بشه و بعد اون رو تمیز کنید. با تکرار این روش به مدت چند جلسه، خیلی سریع و راحت موهای اضافی صورت از بین خواهند رفت!

http://www.javanannews.ir/fa/News/161613/روش-هایی-ساده-و-ارزان-برای-زیبا-بودن
بستن   چاپ