آریا جوان
تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم توسط تندگویان در چابهار
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 14:19:23
آریا جوان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از با خانواده معظم شهید مدافع حرم ((سید محسن سجادی)) در چابهار تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، عصر روزگذشته ،محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان و امید محدث مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، و جمعی از مسئولین با خانواده معظم شهید مدافع حرم ((سید محسن سجادی)) در چابهار دیدار کردند .
تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار شهدا را نماد ایستادگی و گذشت در جامعه نامید و خانواده‌های معظم شهیدان را آبروی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران خواند .
شایان ذکر است، ((شهید سید محسن سجادی)) از شهدای ورزشکار و مدافعان حرم بود که در سال 94 در منطقه حلب سوریه به خاطر دفاع از حرمین شریفین به شهادت رسید .
پدر شهید از نگاه ویژه، معاون وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در تکریم از خانواده معظم شهدا تشکر کرد .
در پایان این دیدار به پاس قدردانی از ایثارگری و صبوری خانواده شهید والامقام و تربیت فرزند دلیر و غیرتمند از طرف معاون وزیر ورزش و جوانان از این خانواده بزرگوار تجلیل و قدردانی شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/161792/تجلیل-از-خانواده-معظم-شهدای-مدافع-حرم-توسط-تندگویان-در-چابهار
بستن   چاپ