آریا جوان
فرمانده پلیس تهران بزرگ :
نیروی انتظامی فرمانده میدان در مسابقات ورزشی است/مدیر باشگاه ها در مورد تخلفات لیدرها مسئولیت دارند و بایستی پاسخگوی تخلفات آنها باشند/وضعیت ورزشگاه آزادی در دوسال گذشته بسیار مطلوب تر شده است
دوشنبه 28 مرداد 1398 - 13:14:29
آریا جوان - فرمانده پلیس تهران بزرگ گفت : وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت ها و بلیط فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ششمین جلسه امنیت رویدادهای ورزشی در آستانه آغاز لیگ برتر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد .
نیروی انتظامی گفت: پلیس در تمامی رویدادهای ورزشی فرمانده میدان است و امنیت داخل و خارج استادیوم ها بر عهده یگان ویژه و پلیس پیگیری و یگان امداد است .
وی ادامه داد: پلیس مقتدرانه در صحنه حضور دارد و کنترل کامل را بر فضای برگزاری رویداد داریم .
رحیمی گفت : وضعیت استادیوم آزادی نسبت به دو سال گذشته بسیار بهتر شده و با نصب گیت ها و بلیط فروشی الکترونیکی، شرایط برگزاری بسیار بهتر خواهد شد .
فرمانده پلیس تهران تاکید کرد: در لیگ برتر جدید موضوع لیدرها جمع شده و کسانی که بعنوان مشوق در کنار باشگاه و تیم هستند حتما بایستی صلاحیت و پیشینه آنها بررسی شود و در هر شکل آن مسیولیت قانونی تخلفات احتمالی آنها بر عهده مدیران باشگاههاست و بایستی پاسخگو باشند .
رحیمی افزود:امنیت و آسایش خاطر هواداران زمان حضور در استادیوم هدف اصلی نیروی پلیس است و توقع داریم فدراسیون فوتبال و مجموعه انضباطی آنجا با مربیان و بازیکنانی که با مصاحبه های تنش زا این ارامش و نشاط را بر هم می زنند برخورد قانونی کند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/162242/نیروی-انتظامی-فرمانده-میدان-در-مسابقات-ورزشی-است-مدیر-باشگاه-ها-در--مورد-تخلفات-لیدرها-مسئولیت-دارند-و-بایستی-پاسخگوی-تخلفات-آنها-باشند-وضعیت-ورزشگاه-آزادی-در-دوسال-گذشته-بسیار-مطلوب-تر-شده-است
بستن   چاپ