آریا جوان
چگونه پولمان را مدیریت کنیم که آخر ماه کم نیاوریم؟
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 11:39:30
آریا جوان - ایسنا / حتما برای شما هم پیش آمده که در روزهای پایانی ماه با کمبود بودجه مواجه شوید.تلاشهای مضاعف برای کسب درآمد بیشتر، می‌تواند اولین راهی باشد که به ذهن برسد اما این تلاش‌ها تا کجا و چه ساعتی از شبانه روزمان را پر می‌کند؟ با خستگی‌های این همه کار چه کنیم؟ اما یک راه بهتر مدیریت درآمدهاست و از همین روی یکی از بهترین اپلیکیشن های این حوزه را به شما معرفی می کنیم.
AndroMoney یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های موبایلی به منظور مدیریت و ردیابی میزان دخل و خرج کاربران در فضای محازی به شمار می‌رود که علاوه بر سیستم عامل آی‌او اس، در نسخه وب نیز به کاربران اجازه می‌دهد از خدمات آن بهره‌مند شوند.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن مذکور می‌توان به استفاده هم‌زمان از چند اکانت، پشتیبانی از عملکردهای مختلف در اکانت‌های مختلف، عملیات مالی، پشتیبانی از بسیاری از ارزهای مختلف در جهان و تبدیل داده های مربوطه به فایل های مایکروسافت آفیس اکسل اشاره کرد. علاوه بر این، نمودار گرافیکی موجود؛ تمامی درامد ها و هزینه های شما را بررسی کرده و جزئیاتی کامل از حساب های شما را در محیطی گرافیکی به نمایش می گذارد.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 20 مگابایت

* لینک دانلود * برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162722/چگونه-پولمان-را-مدیریت-کنیم-که-آخر-ماه-کم-نیاوریم؟
بستن   چاپ