آریا جوان
نمایش فرهنگ و طبیعت سیستان و بلوچستان در نمایشگاه "از تفتان تا مکران"
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 10:45:59
آریا جوان - آثار 4 عکاس در نمایشگاه "از تفتان تا مکران" به نمایش درمی‌آید.


سرویس تجسمی هنرآنلاین : نمایشگاه عکس "از تفتان تا مکران" با آثاری از چهار عکاس در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از حسین امین‌جعفری، سروش جوادیان، حامد صادقی و علیرضا فراهانی به نمایش در می‌آید.
این مجموعه که طی چند سفر عکاسان به سیستان و بلوچستان گردآوری شده است در پی این بوده که نشان دهند برخلاف شنیده‌های منفی که درباره سیستان و بلوچستان وجود دارد، این منطقه گستره‌ای از زیبایی است و پتانسیل فراوانی دارد که اتفاقات فرهنگی و اقتصادی در آن رخ دهد.
هر عکاس پنج قطعه عکس را در این نمایشگاه ارائه می‌کند و هرکدام از آنها یک عکس با موضوع سوزن‌دوزی بلوچ را به نمایش می‌گذارند. آنها با دیدگاهی متفاوت به این منطقه جغرافیایی و مردم آن پرداخته و موضوعات مختلفی مانند منظره، انسان و... در عکس‌ها دیده می‌شوند. همچنین هر عکاس با گرایش شخصی یک مالتی مدیا در زمانی کمتر از 5 دقیقه را در کنار عکس‌های خود به نمایش می‌گذارد.
تمام عواید فروش این عکس‌ها به منظور توانمندسازی بانوان هنرمند سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای1 تا 12 شهریور ماه به نشانی خیابان طالقانی خیابان موسوی خیابان برفروشان خانه هنرمندان ایران گالری بهار مراجعه کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162888/نمایش-فرهنگ-و-طبیعت-سیستان-و-بلوچستان-در-نمایشگاه-"از-تفتان-تا-مکران"
بستن   چاپ