آریا جوان
Fire Up 3D؛ به آتش کشیدن بلوک‌ها
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 10:49:16
آریا جوان - زومجی / Fire Up 3D اثری ساده و رایگان است که در خلال مراحل باید بلوک‌ها را به آتش بکشید و بهترین رکورد خود را ثبت کنید.
Fire Up 3D یکی چالش‌برانگیزترین و اعتیادآورترین آثاری است که نمونه‌های مشابه‌ آن را به وفور پر پلتفرم موبایل دیده‌اید. این بازی گیم‌پلی متفاوتی دارد و دو اکشن مهم و اختیاری به شما واگذار شده است. شما می‌توانید روش فلش‌های مشخص شده ضربه بزنید و توپ خود را به‌شکل ساده حرکت دهید.

در مواقع بحرانی و سرعتی هم می‌توانید روی صفحه بکشید و با یک حرکت آکروباتیک این توپ را حرکت دهید. این توپ شما حالت آتشین دارد و باید بلوک‌هایی که روبروی‌تان می‌بینید را نابود کنید. این کاملا به خود شما بستگی دارد و هرچه‌قدر که توانایی دارید باید تعداد این بلوک‌های نابود شده را بالا ببرید. می‌توانید مخزن این توپ را ارتقا دهید و با سرعت و تعداد بیش‌تری شلیک کنید. این روند باعث می‌شود که بلوک‌های بیش‌تری را نابود کنید و رکورد بهتری ثبت کنید.
درواقع سیستم کلی بازی روی رکوردزنی است و گیم‌پلی ساده بازی تنها برای مراحل اولیه بازی بدون چالش احساس می‌شود. برای رسیدن به مقام استادی شما باید سرعت و تمرکز خود را بالا ببرید و با گیم‌پلی این اثر اخت شوید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 54 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

* لینک دانلود * برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162942/Fire-Up-3D؛-به-آتش-کشیدن-بلوک‌ها
بستن   چاپ