آریا جوان
تجربه جالب یک بازی موبایل با حضور کریستیانو رونالدو!
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 10:49:19
آریا جوان - دیجیاتو / اگر یکی از طرفداران ستاره دنیای فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو هستید و می خواهید تایم های خالی خود را با یک بازی تفننی پر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم معرفی بازی امروزمان را از دست ندهید.
کریستیانو رونالدو: کیک اند ران (Cristiano Ronaldo: Kick"n"Run گیم پلی ای شبیه به عناوین معروف سبک رانر دارد، با این حال همچنان ویژگی های مثبتی دارد که به عنوان برگ برنده می توانند بازیکن ها را جذب خود کنند.
جدا از حضور یکی از معروف ترین فوتبالیست های دنیا، یکی از نکات جالب بازی را می توانیم به نام سیبل ها بزنیم. در کیک اند ران، بازیکن کنترل رونالدو را داشته و باید با پرتاب شوت به سمت سیبل ها رکورد بزنید. هر چه قدر بیشتر نیز پیش بروید، موانع بیشتر می شوند و سرعت شخصیت اصلی داستان هم افزایش می یابد.

این مسئله در کنار ریتم خوب گیم پلی باعث شده تا کیک اند ران با تمام ویژگی های کلیشه ای خود، همچنان میان بازی های فوتبالی موبایل محبوبیت زیادی داشته باشد و یک گزینه جذاب برای مواقع بی حوصلگی به شمار برود. به خصوص که در بروزرسانی جدید، بخش آنلاین به بازی اضافه شده و با بقیه بازیکن ها می توانید به رقابت بپردازید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 60 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود*
برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162944/تجربه-جالب-یک-بازی-موبایل-با-حضور-کریستیانو-رونالدو!
بستن   چاپ