آریا جوان
معرفی یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو و تصویر
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 10:49:27
آریا جوان - آخرین خبر / میزان جذابیت فیلم ها و یا عکس های ثبت شده از لحظات شاد شما در وحله اول به کیفیت دوربین بستگی دارد و می تواند تعیین کننده میزان محبوبیت ان ها باشد اما همان طور که می دانید استفاده از ابزار ویرایشی نیز بسیار زیاد موثر بوده و می تواند معادلات را تغییر دهد!
عکس ها و فایل های ویدئویی خود را به ثبت برسانید و پس از انتخاب ان از گالری دستگاه هوشمند، همه چیز را به Quik – Free Video Editor for photos بسپارید تا تحولی عظیم در کیفیت و بهینه سازی رنگها را مشاهده نمایید! این اپلیکیشن پر امکانات که یکی از برترین محصولات شرکت GoPro می باشد با برخورداری از قابلیت هایی گوناگون به کاربران خود اجازه می دهد تا هر کدام از فایل های ویدئویی خود را تنها با چند لمس تغییر داده و به گفته توسعه دهنده جادویی خاص را در آن ها به وجود آورد! این اپلیکیشن با بیش از 100 میلیون نصب فعال در گوگل پلی، امتیاز بالای 4.7 را کسب کرده است.

سیستم فوق العاده موجود در این اپ تمامی مدت کلیپ های انتخاب شده را انالیز کرده و با تشخیص برترین لحظات آن افکت هایی خیره کننده را بر روی ان ها اعمال می کند تا کاربرانش تجربه ای جدید در زمینه ویرایش فایل های ویدئویی را به دست آورند. موسیقی متن مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا جذابیت لحظات شادتان را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 99 مگابایت

* لینک دانلود * برای دانلود اپلیکیشن‌هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/162948/معرفی-یکی-از-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌های-ویرایش-ویدئو-و-تصویر
بستن   چاپ