آریا جوان
3 پروژه‌ی عمرانی در فاز توسعه‌ی شهرک صنعتی شهرکرد در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
پنجشنبه 7 شهريور 1398 - 09:59:19
آریا جوان - در آیینی به پاس‌داشت هفته‌ی دولت و با حضور معاون آموزش، پژوهش و فن‌آوری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار 3 پروژه‌ی عمرانی در فاز توسعه‌ی شهرک صنعتی شهرکرد در مرکز چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: پروژه‌های شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب ، خط انتقال فاضلاب و همچنین آسفالت بخشی از معابر با مجموع اعتبار 59 میلیارد ریال و اشتغال 45 نفر ، به منظور ارتقای سطح کیفیِ زیرساخت‌ها در فاز توسعه‌ی شهرک صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسیدند.
حمیدرضا فلاح افزود: در سال جاری قریب به 134 میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان شهرکرد اختصاص یافت.
وی در تشریح جزییاتِ این اعتبارات اظهار داشت : از این مبلغ حدود 74میلیارد ریال از بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، 50 میلیارد ریال اعتبارات داخلی و 10میلیارد ریال از محلّ اعتبارات ملّی تأمین شده است.
46
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد : این اعتبارات به منظور تعریف، اجرا و تکمیل پروژه‌های زیرساختی و همچنین استقرار امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی شهرکرد ، فرخ‌شهر ، هفشجان و دستگرد اختصاص یافته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/166865/3-پروژه‌ی-عمرانی-در-فاز-توسعه‌ی-شهرک-صنعتی-شهرکرد-در-چهارمحال-و-بختیاری-به-بهره‌برداری-رسید
بستن   چاپ