آریا جوان
سرپرست اجراییات شهرداری اراک خبر داد: ساماندهی 741 وانت بار طی 8 ماه اخیر دراراک انجام شده است
پنجشنبه 7 شهريور 1398 - 11:25:43
آریا جوان - محمدعابدی از ساماندهی 741وانت بار، که تاثیرات به سزایی در صرفه جویی در سوخت، کاهشر آلودگی هوا، ایجاد اشتغال وروان شدن ترافیک داشته است خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین مرکزی، سرپرست اجراییات شهرداری اراک گفت: از 12 دی ماه سال 97 تاکنون در راستای ساماندهی وانت بارها اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می‌توان به ساماندهی 741 وانت بار در سطح شهر اراک اشاره کرد.
محمد عابدی با بیان اینکه در سال 91 طرحی را برای راه اندازی روز بازارها ارائه کردیم، بیان کرد: امروز سه روز در هفته را برای ایجاد روز بازارها در سطح شهر اراک اختصاص داده‌ایم، که با استقبال خوبی از سوی مردم و وانت بارها مواجه شده است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت ساماندهی مشاغل شهری مکان‌هایی را برای روز بازارها در نظر گرفته تا بتوانند هر روز در آن فعالیت کنند، متذکر شد: بیش از 400 و یا 500 وانت بار در روز بازارها حضور داشتند که با اجرای این طرح نیز وانت بارها ساماندهی شدند و دیگر به معابر پر تردد شهر ورود نمی‌کنند و از حجم ترافیک نیز کاسته شده است.
سرپرست اجرائیات شهرداری اراک با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از این وانت بارها، خودروهای فرسوده بودند بیان کرد: این خودرو ها در سطح شهر مشکلاتی همچون آلودگی محیط زیست را به همراه داشتند.
وی با بیان اینکه واحدهای گشتی همه روزه بر این وانت بارها نظارت دارند، تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد تا افرادی که به واحد اجرائیات برای اخذ مکان مراجعه می‌کردند، شناسایی کلی شوند و اگر بعد از ساماندهی، از مکانی که برایش تعیین شده حرکت کند و یا تخلفی صورت دهد و بارهایش را روی زمین بچیند و مانع تردد و یا باعث ایجاد ترافیک شود به راحتی آن را شناسایی و با وی برخورد شود.
وی متذکر شد : خیابان های هپکو، قائم مقام، رنگرزها و شن کش قبل از اجرای این طرح با مشکل ترافیکی که توسط این وانت بارها ایجاد می‌شد مواجه بودند که امروز این معضل نیز رفع شده است.
سرپرست اجراییات شهرداری اراک یادآور شد: ساماندهی 741 وانت بار، صرفه جویی در سوخت، کاهش آلودگی هوا، روان شدن ترافیک و ایجاد اشتغال را به همراه داشته است.
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/166917/سرپرست-اجراییات-شهرداری-اراک-خبر-داد--ساماندهی-741-وانت-بار-طی-8-ماه-اخیر-دراراک-انجام-شده-است
بستن   چاپ