آریا جوان
بهترین اپلیکیشن برای بازیابی عکس‌های حذف شده از گوشی
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 14:18:09
آریا جوان - دیجی رو / گاهی اوقات حواستان نیست و به طور تصادفی عکس‌ها یا فایل‌های مهم گوشی خود را حذف می‌کنید. در این حالت، شاید بخواهید دوباره آن‌ها را بازگردانده و در نتیجه، به سراغ بازیابی آن‌ها می‌روید چرا که برایتان مهم هستند. برای بازگرداندن اطلاعات و فایل‌های خود، باید یک ابزار مناسب و رایگان پیدا کنید که قابلیت بازیابی آن‌ها را داشته باشد. برنامه های بازیابی اطلاعات زیادی برای اندروید در گوگل وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی بهترین آن‌ می‌پردازیم.
Digdeep یکی از برنامه های بازیابی اطلاعات قوی در این لیست قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید تصاویر حذف شده را بازیابی کنید. این برنامه طراحی رابط کاربری خوبی دارد و استفاده از آن راحت است. فقط کافی است این برنامه را دانلود کرده و بگذارید حافظه داخلی و خارجی تلفن شما را اسکن کند. Digdeep می‌تواند انواع فرمت‌های تصاویر مانند jpg ،jpeg و png را بازیابی کند. برای استفاده از این برنامه بازیابی اطلاعات اندرویدی، نیازی به روت کردن گوشی ندارید.

Digdeep در گوگل پلی با بیش از 10 میلیون نصب 4.3 امتیاز را از کاربران کسب کرده است و تبدیل به محبوب ترین اپ بازیابی اطلاعات شده است.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/178604/بهترین-اپلیکیشن-برای-بازیابی-عکس‌های-حذف-شده-از-گوشی
بستن   چاپ