آریا جوان
اپلیکیشنی که در هفته آخر تابستان به کارتان می‌آید
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 15:16:07
آریا جوان - آخرین خبر / کم کم به روزهای آخر تابستان و تعطیلات آن نزدیک می شویم. اگر جزو آن دسته از دانشجویان و دانش آموزانی هستید که در تعطیلات تابستانی خود همواره سرتان در گوشی بوده است با ما همراه باشید تا یک اپلیکیشن کاربردی را به شما معرفی کنیم که برای آغاز دانشگاه و مدارس آماده تان کند.
مدیریت زمان با وجود گوشی‌های تلفن همراه و برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های بسیار متنوع و شبکه‌های اجتماعی کاری بسیار دشوار است. برنامه Quality Time می‌تواند شما را در مدیریت زمان و کمتر استفاده کردن از گوشی همراه کمک کند تا بتوانید به درس های تان برسید و سال تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارید.
اولین قدم برای اینکه بتوانید استفاده بی رویه خود از گوشیتان را کم کنید، این است که بدانید از کدام برنامه بیشتر استفاده می‌کنید. در این گام اپلیکیشن QualityTime به کمک شما می‌آید. این اپلیکیشن در پایان هر روز به شما می‌گوید که از هر برنامه چه مقدار استفاده کرده‌اید و بازه‌های زمانی استفاده شما از هر نرم‌افزار را بر روی یک تایم‌لاین به نمایش در می‌آورد.

همچنین این اپلیکیشن در پایان هر روز با ارسال نوتیفیکشنی، به شما می‌گوید که میزان استفاده شما از گوشی تلفن همراهتان چند ساعت و چند دقیقه بوده است. علاوه بر این، می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید که در روز گذشته، بیشترین استفاده شما از کدام اپلیکیشن بوده است و چند بار گوشی خود را آنلاک کرده‌اید.
گوشی تان را شخصی سازی کنید
در این اپلیکیشن دو بخش تعریف شده است. یک بخش به نام Take a Break و دیگری به نام Scheduled Breaks. برای استفاده از هر کدام از این بخش‌ها، ابتدا باید یک پروفایل بسازید. پروفایل ها در واقع شخصی‌سازی‌های عملکرد گوشی هوشمند شما هستند. برای مثال شما یک پروفایل به نام Family Time ایجاد می‌کنید.
هنگام ایجاد آن، باید تعیین کنید زمانی که این پروفایل فعال است، تا چه مدت گوشی شما برایتان غیر قابل استفاده باشد. یا جز تعداد خاصی از اپلیکیشن‌ها که هنگام ساخت پروفایل مشخص می‌کنید، نتوانید به سایر اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا بکنید. حتی می‌توانید تنظیم کنید تماس‌های ورودی به گوشی را، به جز تماس افراد خاصی که تعیین می‌کنید، ریجکت شود. بدین ترتیب شما می‌توانید برای زمان‌هایی که با خانواده می‌گذرانید، یک پروفایل خاص و برای زمانی که سر کار هستید، پروفایل دیگر و برای زمان مطالعه و درس خواندن، پروفایل مشخصی را تعریف کنید.

پس از تعریف پروفایل‌ها، می‌توانید از طریق بخش Scheduled Breaks، تعیین کنید که این پروفایل در چه روزهایی از هفته و در چه بازه زمانی، فعال باشد. مثلا اگر شما تنظیم کنید که هر شب بین ساعت 19 تا 21، پروفایل Family Time فعال باشد، در این بازه زمانی آن برنامه‌هایی که تعیین کرده‌اید، از دسترس شما خارج شده و تماس‌های دریافتی شما با توجه به لیستی که برای پروفایل مذکور تعریف کرده‌اید، تنظیم می‌شود.
بدین ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که در این زمان، حتی اگر وسوسه شوید به سراغ گوشیتان بروید، نمی‌توانید از آن استفاده‌ی چندانی بکنید. از طرف دیگر، کسی با تماسش نمی‌تواند آرامش شما را بر هم بزند.
اما اگر در حین کار با گوشی، احساس کردید که نیاز به استراحت دارید و تصمیم گرفتید که برای مثلا نیم ساعت از تلفن همراهتان دور باشید، باید به بخش Take a Break سری بزنید. در این قسمت ابتدا مشخص می‌کنید که کدام پروفایل را می‌خواهید فعال کنید و سپس تنظیم می‌کنید که تا چند دقیقه بعد این پروفایل فعال باشد. آنگاه با خیال راحت به استراحت خود بپردازید./ سجاد سلیمانی
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.0.3 به بالا
حجم: 9 مگابایت

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/178643/اپلیکیشنی-که-در-هفته-آخر-تابستان-به-کارتان-می‌آید
بستن   چاپ