آریا جوان
اعمال قانون خوشایند برخی اعضای شورای شهر خرم آباد نبود
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 10:00:40
آریا جوان - رضا بردبار سرپرست اسبق شهرداری خرم آباد دقایقی پیش در خصوص انتخاب شهردار توسط شورای شهرگفت: هیچ هماهنگی و اطلاعی از انتخاب شهردار که توسط شورا انجام شد نداشتم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا بردبار در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین گفت : در جلسه شورای آموزش پرورش در استانداری بودم که در کمال تعحب با یک پیامک پایان همکاریم بعنوان سرپرست شهرداری را متوجه شدم.
وی ادامه داد : بنا داشتیم طی یک برنامه زمان بندی شده معضلات شهر را که شناسایی کرده بودیم را رفع نماییم در همین مدت کوتاه بخشی از برنامه ها را عملیاتی کردیم اما به هر دلیلی اعضای شورا علی رغم همه صحبتهای اولیه در زمان انتصاب به یکباره از انتخاب ما پشیمان شدند و از ما گذشتند!!!!
بدنبال اجرای قانون بودم
سرپرست اسبق شهرداری در پایان گفت: فقط و فقط بدنبال اجرای قانون و عدالت در شهرداری بودم و اعلام به اعضای شورای شهر خرم آباد اعلام کرده بودم که خط قرمزم قانون است.
بردبار با اشاره به اینکه علی رغم میل باطنی سرپرستی را پذیرفتم تصریح کرد: از حدود بیست روز قبل توسط شورا بعنوان سرپرست شورا انتخاب شدم و قرار بر این شد در کارها و برنامه های ما دخالتی صورت نگیرد تا عقب ماندگی های تاریخی شهر را با برنامه های مدون جبران نماییم.
وی در پایان گفت: متاسفانه اعمال قانون به برخی بی نظمی ها که به یک روال معمول تبدیل شده بود خوشایند برخی ها نبود و تحمل نظم و انضباط را نداشتند بهرحال شورای شهر بدون هیچ هماهنگی و اطلاع قبلی در اقدامی کاملاً غیرمنطقی و غیراخلاقی اقدام به انتخاب شهردار کردند .
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/180179/اعمال-قانون-خوشایند-برخی-اعضای-شورای-شهر-خرم-آباد-نبود
بستن   چاپ