آریا جوان
پُست 63/20 کیلوولت شهرک صنعتی سفیددشت در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 10:53:37
آریا جوان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت : این طرح در قالب تفاهم‌نامه‌ی منعقده فیمابین این شرکت و شرکت توزیع برق استان اصفهان و با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال در راستای تأمینِ برقِ منطقه و افزایشِ پایداری شبکه‌ی توزیع اجرایی شد

حمیدرضا فلاح افزود: پُست مورد بهره‌برداری در فاز نخست دارای یک ترانس 40 مگاولت‌آمپر و 6 فیدر خروجی است و افق مورد نظر بر مبنای 80 مگاولت‌آمپر ‌ پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: بر اساسِ تفاهم‌نامه ، سهم اعتباری شرکتِ شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به منظور بهره‌برداری از پُست 20/63 کیلوولت شهرک صنعتی سفیددشت 25 میلیارد ریال است که علاوه بر کارسازیِ آن، این شرکت در ساخت ، تهیه‌ی عرصه و همچنین ارایه‌ی امکاناتِ زیربنایی مشارکت داشته است.
لازم به توضیح است که شهرک صنعتی سفیددشت با مساحت 986 هکتار در 33 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و شرکت شهرک‌های صنعتی این استان تا کنون بالغ بر 75 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری برای استقرار طرح تولیدی در این شهرک صنعتی ، منعقد کرده است.
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/180205/پُست-63-20-کیلوولت-شهرک-صنعتی-سفیددشت-در-چهارمحال-و-بختیاری-به-بهره‌برداری-رسید
بستن   چاپ