آریا جوان
افتتاحیه مسابقات مینی گلف جام ایثار
سردار قاسمی: برگزاری این گونه مسابقات نشان دهنده ارزش و جایگاه این عزیزان در ورزش است
شنبه 30 شهريور 1398 - 16:27:32
آریا جوان - مسابقات مینی گلف جام ایثار با حضور جمعی از خانواده شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم ، جانبازان ، ایثارگران در باشگاه مینی گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، مسابقات مینی گلف جام ایثار با حضور جمعی از خانواده شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم ، جانبازان ، ایثارگران در باشگاه مینی گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد. در مراسم افتتاحیه رقابت‌های مینی‌گلف جام ایثار سردار سیدقاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ضمن سلام و درود به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از حضور خود در این مراسم ابراز خرسندی کرد. وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده جانبازان و ایثارگران در جامعه اظهار داشت:هفته دفاع مقدس را از جانب خودم و وزیر محترم ورزش و جوانان به شما عزیزان این مرز و بوم که خالصانه در راه خدا گام برداشتید پیشاپیش تبریک می گویم. وی ادامه داد:امروز شاهدیم که فدراسیون گلف پیش از آغاز رسمی هفته دفاع مقدس برنامه ای برای خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم در نظر گرفته که کار بسیار شایسته ای است و نشان دهنده ارزش این عزیزان در این ورزش است. سردار قاسمی اضافه کرد:جا دارد مراتب تشکر و قدردانی از دکتر عزیزی ریییس فدراسیون گلف و همکارانشان را برای برگزاری این مراسم باشکوه اعلام دارم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/181395/سردار-قاسمی--برگزاری-این-گونه-مسابقات-نشان-دهنده-ارزش-و-جایگاه-این-عزیزان-در-ورزش-است
بستن   چاپ