آریا جوان
معرفی بازی اردوگاه وحشت برای آن‌‌ها که از هیچ چیز نمی‌ترسند!
شنبه 30 شهريور 1398 - 19:34:25
آریا جوان - دیجیاتو / بازی‌های چندنفره ترسناک در سبک بقا با سری Left 4 Dead جایگاه خود را بین گیمرها باز کردند و از آن به بعد بازی‌سازان بیشتر به پتانسیل این فضا برای توسعه بازی‌های آنلاین پرداختند. Horrorfield هم در همین سبک بوده و در یک محیط ترسناک باید تلاش کنید تا زنده بمانید.
در این بازی شما در نقش گروهی از انسان ها در مکانی مخوف در محاصره انسان های روانی که شبیه به هیولاها و موجودات وحشی و ترسناک می باشند هستید و وظیفه شما تلاش برای بقاء و فرار از دست آن ها است. می‌توانید از بین 7 کاراکتر مختلف (یک بسکتبالیست، دکتر، مهندس، سارق، مزدور، دانشمند و یک پلیس) که قابلیت‌های متفاوتی دارند یکی را انتخاب کرده و به همراه بقیه بازیکنان در محیط بازی زنده بمانید. می‌توانید برای بقا پنهان شوید، به یکدیگر کمک کنید و با ترکیب آیتم‌ها و مهارت‌های مختلف در بازی پیشروی کنید. این بازی آنلاین و به صورت گروهی است که تجربه جالبی را برایتان فراهم میکند.

هدف همه بازیکنان این است که با کمک به یکدیگر و پشتیبانی از هم، راه فرار را پیدا کنند. شما داخل این تیمارستان بزرگ گیر افتاده اید و درب های آن نیز که به صورت برقی باز و بسته می شوند از کار افتاده اند. جریان برق در این منطقه وجود ندارد و در حالت عادی راهی برای باز کردن این درب های بزرگ وجود ندارد. تنها راه شما این است که در سریع ترین زمان ممکن و قبل از اینکه این هیولاها مکان شما را پیدا کرده و شما را شکار کنند، به دنبال قطعات گم شده برای راه اندازی یک ژنراتور برق بروید و در نهایت با روشن کردن این ژنراتور، درب ها را باز کرده و راه فرار را پیدا کنید!

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.3 به بالا
حجم: 89 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +18 سال

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/181547/معرفی-بازی-اردوگاه-وحشت-برای-آن‌‌ها-که-از-هیچ-چیز-نمی‌ترسند!
بستن   چاپ