آریا جوان
توضیحات هواوی در مورد فناوری Palm Rejection در میت 30 پرو
يکشنبه 31 شهريور 1398 - 18:13:24
آریا جوان - هواوی میت 30 پرو با نمایشگری خمیده و تقریبا 90 درجه‌ای، احتمال لمس ناخواسته‌ی صفحه‌نمایش را بالا می‌برد. راهکار هواوی برای رفع این مشکل چیست؟

هورایزن دیسپلی (Horizon Display) در هواوی میت 30 پرو، صفحه‌نمایشی خمیده با زاویه‌ی 88 درجه است و بخش قابل توجهی از طرفین گوشی را در بر می‌گیرد. بدیهی است که هنگام در دست گرفتن گوشی نگران لمس ناخواسته‌ی آن باشید؛ هرچند، قائم مقام هواوی، لی ژیاولانگ (Li Xiaolong) تصریح می‌کند که مشکلی پیش نخواهد آمد. این صفحه‌نمایش به سه بخش تقسیم می‌شود؛ سطح صاف جلویی و دو ناحیه‌ی کوچک‌تر در اطراف. صفحه‌ی لمسی در اکثر مواقع مانند یک صفحه‌نمایش عادی عمل خواهد کرد؛ زیرا لمس طرفین گوشی نادیده گرفته می‌شود.
حالت‌هایی وجود دارد که عملکرد لمسی نواحی جانبی را فعال می‌کند؛ به‌طور مثال، برای کلیدهای صدا، دکمه‌های جانبی بازی یا کلید شاتر برای دوربین؛ مثلا برای کنترل صدا باید روی یک طرف گوشی دوبار ضربه بزنید. بروس لی (Bruce Lee)، مدیر محصول در هواوی معتقد است که کاربران به‌سرعت به این امر عادت می‌کنند و آن را مناسب می‌یابند. در ویدئوی زیر این قابلیت را در عمل مشاهده می‌کنید.

در هر حال، کاورهای میت 30 پرو باید به گونه‌ای باشند که کناره‌های گوشی را آزاد بگذارند تا امکان دسترسی به کنترل صدا وجود داشته باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/182015/توضیحات-هواوی-در-مورد-فناوری-Palm-Rejection-در-میت-30-پرو
بستن   چاپ