آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان خراسان جنوبی :
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پروژه های نیمه تمام را افتتاح می کنیم
يکشنبه 31 شهريور 1398 - 19:20:53
آریا جوان - وزیر ورزش وجوانان حرکت عمومی اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: این مهم حاصل تلاش مدیریت اجرایی با دستگاه اجرایی است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان دکتر سلطانی فر که هم اکنون در استان خراسان جنوبی به سر می برد درگفت و گو با خبرنگاران ، هدف از سفر به این استان را بررسی وضعیت عمومی استان و بازدید از پروژه های گردشگری ، صنعتی و کشاورزی عنوان کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه حرکت عمومی اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: این مهم حاصل تلاش مدیریت اجرایی با دستگاه اجرایی است .
سلطانی فر تصریح کرد : علی رغم تصور عمومی جامعه ، استان علاوه بر امنیت از ظرفیتهای بسیارخوب در حوزه های انرژی ارتباطات ، صنعت و گردشگری زیر ساختهای مناسب ، به نحو مطلوبی وجود دارد .
او با رو به توسعه خواندن استان خراسان جنوبی ، دراین ارتباط به پروژه هایی مثل راه آهن ، صنعت و تکنولوژی را مورد توجه قرار داد که توسط دستگاههای اجرایی در حال انجام است .
وزیر ورزش وجوانان اضافه کرد : فکر می کنم علاوه بر محدودیتهایی عمومی در کشور گمان می کنم با عزم واراده استان و حمایت و دستگاههای اجرایی بتوانیم محورها را در راستای تحقق اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در پیش گرفتیم تا انشاالله ظرف یکی دوسال آینده در پایان دولت دوازدهم پروزه ها را به بهره برداری برسانیم.
او با تاکید بر بهره مندی ار پتانسیل بخش خصوصی اظهارداشت : توسعه صنعت و گردشگری که بخش بسیار مهم است و دهها واحد بومگردی درحال بهره برداری و در حال اجراست و براین باوریم بخش گردشگری استان با توجه به پتانسیلها موجود با توجه به دهها واحد بومگردی که در حال فعالیت است این حوزه نیز در اینده می تواند برای این استان بسیار اثر گذار باشد .
دکتر سلطانی فر یاداور شد : در بخش صنعت کشاورزی حوزه گلخانه ها نیز کارهای خوبی دردست اقدام است که می توان از این پتانسیلها استفاده کرد .
او همجواری مرزی بودن این استان را مورد توجه قرا داد و اظهار داشت : با توجه به موقعیت جغرافیایی خراسان جنوبی با کشورهای همسایه در بحث تجارت گامهای خوبی برداشت .
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد که در تلاش هستیم تا در جلسات مختلف مسائل و مشکلات را حل و فصل کنیم و از ظرفیتهای خوب استان بهره برداری کنیم .
وی در خصوص برنامه های وزارت ورزش وجوانان برای این استان یاداور شد که برنامه های توسعه ای در دو بخش جوان و ورزش از اولویتهای ماست و منابعی پیش بینی کرده ایم تا پایان سال 99 بتوانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/182042/در-راستای-تحقق-اهداف-اقتصاد-مقاومتی-پروژه-های-نیمه-تمام-را-افتتاح-می-کنیم
بستن   چاپ