آریا جوان
هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در همدان
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 06:50:01
آریا جوان - هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی های زینتی،هم زمان با دهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از تاریخ 14 تا 19 مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ تعداد 130 شرکت کننده از استان های همدان، آذربایجان شرقی، قم، اصفهان،قزوین،خراسان رضوی،سمنان،تهران،البرز،قم و مرکزی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
در این نمایشگاه انواع گل و گیاه آپارتمانی، کاکتوس، بنفشه آفریقایی، خاک، کود، سم و بذر، گیاهان دارویی، معماری سبز، تجهیزات گلخانه ای، همچنین راهکار تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به بازدیدکنندگان ارائه و آموزش های لازم داده خواهد شد.
واحدهای هدایا، کادو و یادگاری متنوع از سراسر کشور از دیگر غرفه های این نمایشگاه است که محصولاتی شامل؛ صنایع دستی، مجسمه،تابلوهای تزئینی و باکس های نوری و محصولات فرهنگی و آموزشی در این حوزه را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
لازم به ذکر است، این نمایشگاه با همکاری سازمان های مردم نهاد دوست دار محیط زیست برپا می شود،
در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه های متعدد آموزشی توسط این نهادها اجرا و در روز پایانی نیز غرفه های برتر که مشخصه های زیست محیطی را بهتر رعایت کرده باشند معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/187509/هفدهمین-نمایشگاه-گل-و-گیاه-و-گیاهان-دارویی-در-همدان
بستن   چاپ