آریا جوان
اپلیکیشنی که مزیت اندروید بر iOS را به رخ می‌کشد
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 16:03:15
آریا جوان - دیجیاتو / وقتی از مقایسه سیستم های عامل موبایل صحبت می کنیم، اندروید نسبت به دیگر رقبا در دو زمینه می درخشد: یکی امکانات شخصی سازی و دیگری فایل منیجر های قدرتمند.
برخی از فایل منیجر‌ها امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از امکان انتقال فایل‌ها به صورت آنلاین و ذخیره سازی آن‌ها در سرویس‌های ابری گرفته تا پشتیبانی از افزونه‌ها، SMB و ... . در این بخش به معرفی این دست از فایل منیجر‌ها پرداخته‌ایم.
یکی از فایل منیجر‌های قدرتمند اندروید Total Commander نام دارد. این فایل منیجر با این که از لحاظ ظاهری چندان جذاب نیست، اما کاملا رایگان است و از طرفی هیچ تبلیغی را نمایش نمی‌دهد.
اصلی ترین نقطه قوت Total Commander پشتیبانی از امکانات متنوعی همچون ذخیره سازی ابری فایل‌ها، پشتیبانی از سرویس‌های ابری و افزونه‌ها، امکان بوکمارک کردن و همچنین برخورداری از یک ویرایشگر متنی داخلی است. امکانات یاد شده تا حد زیادی مشکل عدم توجه به زیبایی ظاهری Total Commander را به دست فراموشی می‌سپارد.

افزونه‌هایی که این فایل منیجر از آن‌ها پشتیبانی می‌کند کلاینت FTP و SFTP، وب فولدر‌ها یا WebDAV، دسترسی از طریق LAN، انتقال فایل‌ها از طریق بلوتوث و بسیاری دیگر از امکانات را شامل می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار از 30 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و همچنین دسترسی روت را برای کاربرانی که گوشی‌شان را روت کرده‌اند فراهم خواهد کرد.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

*لینک دانلود*
*(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/187772/اپلیکیشنی-که-مزیت-اندروید-بر-iOS-را-به-رخ-می‌کشد
بستن   چاپ