آریا جوان
RelicHunter؛ شکارچی عتیقه‌های باستانی
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 23:46:53
آریا جوان - زومجی / بازی RelicHunter شما را وارد یک معبد باستانی می‌کند تا عتیقه‌های باستانی را جمع‌آوری و دشمنان خود را نابود کنید.
RelicHunter با المان‌های ساده‌ ساخته شده است و تنها با یک انگشت می‌توانید تا انتها پیش‌روی کنید. شخصیت اصلی بازی یک بیل دارد که از آن برای حفر زمین و مبارزه استفاده می‌کند و باید عتیقه‌های باستانی و باارزش را پیدا کنید. علاوه بر طلا باید جم‌های قرمز و سبز را پیدا کنید تا منابع لازم برای ارتقای سلاح خود را داشته باشید.

این بیل را باید از چندین جنبه ارتقا دهید که حفر و مبارزه دو مورد از مهم‌ترین‌ آن‌ها است. لوح‌های سنگی باستانی در هر جای این دنیا دیده می‌شود و تنها باید به‌سمت آن‌ها بروید و یک مسیر مشخص را دنبال کنید. این مسیر اهمیت بسیار بالایی دارد؛ چرا که بیل شما کشش محدودی در زمینه حفر زمین یا مبارزه با هیولاها دارد. اگر بیش‌ از حد زمین را بکنید نوار سلامتی شما به ته می‌رسد و به‌ناچار باید از ابتدا کار خود را شروع کنید. البته این روند ارتباط مستقیمی با ارتقای بیل دارد و کم کم قدرت آن افزایش پیدا می‌کند. تاثیرگذاری هیولاها روی سلامتی شما هم مشخص است و با ارتقای مبارزات می‌توانید سریعا آن‌ها را نابود کنید تا ضربه زیادی به شما وارد نکنند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 36 مگابایت
سبک: ماجراجویی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/187926/RelicHunter؛-شکارچی-عتیقه‌های-باستانی
بستن   چاپ