آریا جوان
اپلیکیشنی که هر دانشجو و دانش‌آموزی باید آن را داشته باشد
جمعه 12 مهر 1398 - 13:32:23
آریا جوان - آخرین خبر / اگر از جمله کسانی باشید که با نحوه درس خواندن و مطالعه و برنامه ریزی درسی خود به مشکل برخورده اید و احیانا نمی توانید به یک برنامه درست و صحیح برسید، پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه های موبایلی برای برنامه ریزی و مدیریت ساعات درس خواندن خود است.
تلفن های همراه، امروزه تبدیل به جزو جدایی ناپذیر از زندگی ما شده اند و چه بهتر که از امکانات این ابزار برای بهتر شدن امور روزمره خود بهره ببریم. در این مطلب قصد داریم نرم افزاری را به نام برنامه Timetable معرفی کنیم که می تواند تاثیر به سزایی در نحوه برنامه ریزی درسی و انجام مطالعات مرتبط و امور روزمره داشته باشد و به نوعی به امور روزانه ما نظم ببخشد تا بتوانیم بهتر و سریع تر به اهداف خود دست یابیم.
برنامه Timetable از این دست برنامه ها می باشد که منحصرا برای برنامه ریزی درسی و یادآورهای زمان مطالعه دروس و انجام تکالیف روزانه طراحی شده است. برنامه Timetable از یک محیط ساده و کاربر پسند برخوردار بوده و با استفاده از آن می توان به راحتی ساعات روزانه و هفتگی خود را برنامه ریزی نمایید تا در هرجا که باشید، بدون نیاز به بهره گیری از ابزار خاص و تنها با استفاده از گوشی خود، اقدام به انجام برنامه ریزی های متعدد نمایید.

برنامه Timetable منحصرا برای درس خواندن و مطالعه درسی ایجاد شده است و از جمله برنامه های یادگیری دروس، همچون برنامه دیسون می باشد. کار با این برنامه بسیار ساده بوده و تنها کافی است آن را دانلود کرده و پس از نصب، از امکانات بی شمار آن در زمینه درسی بهره بگیرید. نکته قابل توجه و شاید ناامید کننده در رابطه با این برنامه این است که برنامه Timetable یک برنامه انگلیسی بوده و تاکنون نمونه فارسی آن ارائه نشده است. اما جای نگرانی نخواهد بود، چراکه این برنامه از زبان فارسی توانایی پشتیبانی دارد و تنها مشکلی که شاید در استفاده از آن وجود داشته باشد، تاریخ میلادی برنامه می باشد. اما با این وجود نمی توان از سایر مزایای این برنامه چشم پوشی کرد.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 2.4 مگابایت
لینک دانلود
در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم /

http://www.javanannews.ir/fa/News/188100/اپلیکیشنی-که-هر-دانشجو-و-دانش‌آموزی-باید-آن-را-داشته-باشد
بستن   چاپ