آریا جوان
تصاویر 2خودرو جدیدBMW
شنبه 13 مهر 1398 - 07:22:34
آریا جوان - مشرق نوشت: بی‌ام‌و از دو اتومبیل جدید خود با نام‌های X5 M و X6 M رونمایی کرد. کراس‌اورهای جدید BMW خودروهایی لوکس‌تر، بزرگ‌تر و در عین حال سبک‌تر از نسل‌های قبلی سری X بی‌ام‌و است. خودروهای X5 M و X6 M از لحاظ قدرت موتور نیز به طرز چشمگیری ارتقاء یافته‌اند.

کراس‌اورهای بی‌ام‌و دارای موتورهای V8 با ظرفیت 4.4 هستند و هم‌چنین هر دو خودرو به قابلیت xDrive برای تمامی چرخ‌ها تجهیز شده‌اند. قدرت موتور این اتومبیل‌ها برابر 600 اسب‌بخار و گشتاور آن‌ها برابر 750 نیوتن‌متر است. طبق ارزیابی‌های صورت گرفته زمان لازم برای سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از لحظه شروع حرکت در خودروهای جذاب بی‌ام‌و تنها 3.8 ثانیه است.

خودرهای جدید بی‌ام‌و، کراس‌اورهایی جذاب و توانمند
نیروی موتور خودروهای جدید بی‌ام‌و از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. کیفیت این انتقال انرژی تا حدی سریع و باکیفیت است که موتور کمترین میزان انرژی را هدر می‌دهد و رسیدن به حداکثر سرعت را برای خودرو به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. حداکثر سرعت اتومبیل‌های X5 M و X6 M برابر 250 کیلومتر بر ساعت است.


سازندگان خودروهای بی‌ام‌و مدعی هستند که سیستم‌های کنترلی اتومبیل‌های X5 M و X6 M رانندگی در شرایط گوناگون آب و هوایی را بسیار راحت ساخته و ایمنی کامل برای راننده و سایر سرنشینان را در حین حرکت به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این خودروها می‎‌توان به سیستم‌های سرگرمی و ناوبری، نمایشگر 12.3 اینچی و روکش‌های چرمی صندلی اشاره کرد.


کراس‌اورهای جدید BMW در بهار سال 2020 میلادی به در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بی‌ام‌و قیمت خودروی X5 M را 114 هزار دلار و اتومبیل X6 M را 117 هزار دلار اعلام کرده است. البته قیمت‌های اعلام شده برای مدل ارتقاء یافته این خودروها است و ممکن است قیمت در زمان عرضه کمتر باشد.
17302

http://www.javanannews.ir/fa/News/188318/تصاویر-2خودرو-جدیدBMW
بستن   چاپ