آریا جوان
Chessplode؛ شطرنج را به سبکی جدید تجربه کنید
شنبه 13 مهر 1398 - 18:02:20
آریا جوان - زومجی / در بازی موبایل Chessplode سبک جدیدی از بازی رومیزی شطرنج را تجربه خواهید کرد.
بازی اندروید Chessplode یک اثر در سبک بازی‌های رومیزی و فکری است که بازیکن باید با چینش درست مهره‌های شطرنج، شاه رقیب را مات کند. این بازی دارای تمام قوانین اصلی بازی است اما با یک قانون جدید که خود سازندگان در بازی قرار داده‌اند.
طبق قانون جدید بازی Chessplode، بازیکن زمانی که مهره‌ای از مهره‌های رقیب را بزند، تمامی مهره‌هایی که به صورت ردیفی افقی و عمودی وجود دارند، از صفحه بازی حذف می‌شوند. لازم به ذکر است، این حذف شامل مهره‌های خود بازیکن نیز می‌شود. تنها زمانی تمامی مهره‌ها حذف نمی‌شوند که شاه در آن ردیف قرار داشته باشد. طبق این اصول هسته اصلی بازی ترسیم شده است و هر مرحله دارای چالش‌های سختی است که بازیکن باید با تمرکز بالا مراحل را انجام دهد.

بازی دارای سه بخش Multiplayer و Levels و Basic Levels است که هرکدام را جداگانه معرفی می‌کنیم. در بخش Multiplayer بازیکنان به صورت آنلاین با یکدیگر بازی شطرنج را به همراه قانون جدید اضافه شده بازی می‌کنند و پس از پیروزی در مسابقه، امتیازات و فعالیت بازیکن در جدول رده‌بندی ثبت می‌شود. بخش Level مراحل چالشی بازی موبایل Chessplode است که بازیکن مینی‌گیم‌های مختلفی از شطرنج را تجربه می‌کند و باید شاه را در هر مرحله مات کند. بخش Basic Levels نیز شبیه بخش Levels است با این تفاوت که بازیکن مینی‌گیم‌های آسان‌تری را تجربه می‌کند تا به خوبی با قانون اضافه شده بازی آشنا شود. همچنین، بازیکنان می‌توانند با یک گوشی، بازی شطرنج را به صورت دونفره با دوستان خود انجام دهد. هر مرحله دارای تعدادی حرکت محدود است که بازیکن باید با توجه به حرکت‌های خود شاه رقیب را کیش و مات کند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 21 مگابایت
رده سنی: +3 سال

*لینک دانلود* - - - - - (لینک کمکی - یا نام اپ را در مارکت های ایرانی جستجو کنید)

http://www.javanannews.ir/fa/News/188676/Chessplode؛-شطرنج-را-به-سبکی-جدید-تجربه-کنید
بستن   چاپ