آریا جوان
در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان
تشکر وزیر از عملکرد شورای برون مرزی / کاهش سی درصدی اعزام های سال 97 نسبت به سال 96 / مسعود سلطانی فر : اعزام های غیر ضروری تحت هر شکل و بهانه در فدراسیون ها پذیرفته نیست / تشکیل جلسه وزیر با مدیران سازمان بورس و فرابورس برای استقلال و پرسپولیس
شنبه 13 مهر 1398 - 19:14:04
آریا جوان - دویست و شانزدهمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان عصر امروز به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست دویست و شانزدهم شورای معاونین با حضور وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.
در ابتدای این نشست گزارشی از روند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد. مسعود سلطانی فر با تاکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری دو تیم گفت : همانطور که قبلا هم تاکید کردم برای خصوصی سازی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و بزودی با حضور مسئولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری های لازم را خواهیم کرد.
محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی در ادامه این نشست گزارشی از روند تعداد سفرها و اعزام های سال های 96 و 97 و کاهش چشمگیر اعزام های غیر ضروری ارائه کرد.
دکتر مسعود سلطانی فر با تقدیر از دقت نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام های برون مرزی گفت : آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش سی درصدی اعزام هاست که بیشتر آنها غیر ضروری بوده و باز هم تاکید می کنم سفرهای غیر ضروری و افراد غیر مرتبط تحت هر عنوان و بهانه پذیرفته نیست و اجازه نمی دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه گردد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و مسئله تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: جامعه ورزشی همیشه همراه مردم و مسیولان کشور بوده اند و در تمام بزنگاه های تاریخی نقش خود را بخوبی در حمایت از انقلاب نشان داده اند و انشاالله با حمایت های مشترک و همدل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم موجب شادی دل مردم در مسابقات آینده و المپیک شویم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/188679/تشکر-وزیر-از-عملکرد-شورای-برون-مرزی---کاهش-سی-درصدی-اعزام-های-سال-97-نسبت-به-سال-96---مسعود-سلطانی-فر---اعزام-های-غیر-ضروری-تحت-هر-شکل-و-بهانه-در-فدراسیون-ها-پذیرفته-نیست---تشکیل-جلسه-وزیر-با-مدیران-سازمان-بورس-و-فرابورس-برای-استقلال-و-پرسپولیس
بستن   چاپ