آریا جوان
مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران_ آذربایجان
جمشید تقی زاده : کارکرد و رسالت اصلی ورزش ایجاد نشاط،شادابی و انگیزه در جامعه است/ورزش قهرمانی ایران در مسیر توسعه مدیریتی قرار گرفته است
يکشنبه 14 مهر 1398 - 20:17:01
آریا جوان - معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان گفت: ورزش قهرمانی ایران در مسیر توسعه مدیریتی قرار گرفته است، والیبال، شمشیربازی، کاراته، تکواندو و رشته های دیگر جز مدعیان عرصه‌های جهانی، آسیایی و در مواردی، المپیکی هستند. ما نهضتی به پا کردیم که انشاالله جوانان غیرتمند و غیور ایران اسلامی با اراده محکم برای به دست آوردن سکوهای 2020 گام بردارند.

جمشید تقی زاده در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان حضور یافته و طی سخنانی از تلاش عوامل برگزاری این پیکارها قدردانی کرد. وی گفت: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در وهله اول اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش و جوانان و همچنین تحقق سیاست های دولت در حوزه سیاستگذاری ورزش و جوانان است. به طور قطع با رهنمودها و حمایت‌های وزیر محترم تلاش داریم این وظیفه را با نگرش سیستمی و همفکری حداکثری همه‌جانبه مدیران و روسای محترم فدراسیون ها، پیشکسوتان، نام آوران و صاحب‌نظران حوزه ورزش پیگیری کنیم
serif;"> معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت ورزش و جوانان افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب امید بخش عصری نو و آینده ای درخشان با بهره مندی از توانایی های جوانان در پیمودن قله های پیشرفت و اقتدار علمی و نیز مدیریت جهادی این قشر به منظور توسعه هرچه بیشتر ایران اسلامی است.
او ادامه داد: کارکرد و رسالت اصلی ورزش افزایش سطح نشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در جامعه است که در تقابل با نیرنگهای دشمنان در زمینه ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه آن را خنثی می‌کند.
وی عنوان داشت: سه شعار امروز ما در المپیک 2020 عبارت است از انسجام، اراده و کسب سکوهای آسیایی و جهانی و المپیکی و پارالمپیک. امروز، ما مفتخریم ورزش با محوریت آقای دکتر سلطانی‌فر، قوی تر، محکم تر و جدی تر از گذشته حاکم است.
جمشید تقی زاده همچنین گفت: همه سرمایه های ورزشی، قلب های نزدیک به هم و اراده های مستحکم و انگیزه بالایی برای درخشش دارند. او افزود: ورزش قهرمانی ایران در مسیر یک توسعه مدیریتی قرار گرفته است، والیبال، شمشیربازی، کاراته، تکواندو و رشته های دیگر جز مدعیان عرصه‌های جهانی، آسیایی و در مواردی، المپیکی هستند. ما نهضتی به پا کردیم که انشاالله جوانان غیرتمند و غیور ایران اسلامی با اراده محکم برای به دست آوردن سکوهای 2020 گام بردارند.
تقی زاده در ادامه اشاره ای به ورزش بانوان کرده افزود: یکی از کارنامه‌ های درخشان ورزش ،تلاش بانوان در میادین ورزشی است‌‌؛ ما باور داریم که تبعیض جنسیتی نداریم و سعی داریم شرایط لازم را برای حضور این قشر موثر و فعال در جامعه را در میادین بزرگ ورزشی مهیا کنیم‌. معاون وزیر در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : ما با فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط حساس فعلی پا به این عرصه گذاشتیم و در بخش جوانان سعی بر این است و باور من این است که مفاهیم ناب عاشورای حسینی و عاشورای جبهه های هشت سال دفاع مقدس با این پیام، به گوشه مردمان جهان رسانده شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/189163/جمشید-تقی-زاده---کارکرد-و-رسالت-اصلی-ورزش-ایجاد-نشاط،شادابی-و-انگیزه-در-جامعه-است-ورزش-قهرمانی-ایران-در-مسیر--توسعه-مدیریتی-قرار-گرفته-است
بستن   چاپ