آریا جوان
دو روی سکه حضور پررنگ همسران ورزشکاران در فضای مجازی
دوشنبه 15 مهر 1398 - 12:44:02
آریا جوان - همسران خیلی از ورزشکاران حضور پررنگی در فضای مجازی دارند.اتفاقی که می‌تواند وجوه مثبت و منفی زیادی برای آن‌ها داشته باشد که یکی از آن‌ها حمله هواداران ناراضی به صفحه این افراد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها ماجرای حضور همسران و خانواده های ورزشکاران سرشناس در فضای مجازی،قبل از فوتبال در والیبال به چشم می آمد و همسران والیبالیست های سرشناس تیم ملی به ویژه چندسال پیش که تب والیبال در ایران به اوج خود رسیده بود توانسته بودند فالوئرهای زیادی جذب کنند و حالا این مسئله به فوتبال و سایر رشته ها هم سرایت کرده است. همین چند وقت پیش بود که در اوج جنگ لفظی بزرگان در یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر همسر یکی از بازیکنان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش عملا در نقش سخنگوی شوهرش عمل کرد و پاسخ نسبتا تندی به هم بازی همسرش داد.اتفاقی که بازتاب زیادی هم در بین رسانه ها داشت.
حالا اما قرعه به نام بازیکن دیگری و همسر او افتاده است.بازی های نه چندان خوب این بازیکن در چند هفته ابتدایی لیگ برتر باعث شد تا بسیاری این بازیکن را مقصر اصلی ناکامی های تیم محبوب شان بدانند و در فضای مجازی از او انتقاد و حتی به او توهین هم بکنند.دامنه توهین ها حتی به صفحه همسر او هم کشیده شد.اتفاقی که عصبانیت همسر فوتبالیست لیگ برتری را به دنبال داشت و باعث شد تا او به این عمل مذموم واکنش نشان دهد.
مشروح این گزارش را اینجــا بخوانید.
256 251

http://www.javanannews.ir/fa/News/189462/دو-روی-سکه-حضور-پررنگ-همسران-ورزشکاران-در-فضای-مجازی
بستن   چاپ