آریا جوان
بازی موبایلی جذاب «شبی که ماه کامل شد» را از دست ندهید
دوشنبه 15 مهر 1398 - 17:06:01
آریا جوان - دیجیاتو / بازی های روگ لایک (roguelike) را طرفداران نقش‌آفرینی حتما می‌شناسند. این سبک با مکانیزم شبه نقش آفرینی خود بعد از موفقیت و محبوبیت بازی متنی روگ (Rogue) در اوایل دهه 80 میلادی به وجود آمد. بازی های روگ لایک را می‌توان از روی گیم‌پلی مشابه سیاهچالگردی (dungeon crawl) آن‌ها، مراحل همواره در حال تغییرشان و مرگ دائم کاراکتر بازی شناخت.
پتانسیل‌های سبک نقش افرینی و روگ لایک آن‌ها را به گزینه خوبی برای ترکیب با ژانر بازی‌های کارتی تبدیل می‌کند. نمونه آن را هم می‌توان در بازی فوق‌العاده موفق Hearthstone دید که توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی تبدیل شود. Night of the Full Moon هم از این پتانسیل استفاده کرده تا داستان دخترکی را تعریف کند که در پی ناپدید شدن مادربزرگش، به دنبال او قدم به جنگل تاریکی می‌گذارد.

در ابتدای بازی از بین چهار کلاس موجود یکی را انتخاب کرده و به این ترتیب کارت‌های منحصر به همان کلاس که پر از حمله‌ها و قدرت‌های مختلف است در اختیارتان قرار می‌گیرد. این کلاس‌ها شامل راهبه، تکاور، شوالیه و ساحره می‌شود. هر مرحله از ماجراجویی این دختر سه انتخاب پیش رویتان قرار می‌گیرد که به فرم کارت ظاهر می‌شوند و باید از بین آن‌ها انتخاب کنید. مبارزات هم با کارت‌ها انجام می‌شود و شما و دشمن با یک دست کارت به مصاف هم می‌روید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 72 مگابایت
سبک: استراتژی
رده سنی: +6 سال

*لینک دانلود* - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/189611/بازی-موبایلی-جذاب-«شبی-که-ماه-کامل-شد»-را-از-دست-ندهید
بستن   چاپ