آریا جوان
Shin Megami Tensei؛ نبرد با شیاطین در محله‌های توکیو
دوشنبه 15 مهر 1398 - 17:06:17
آریا جوان - زومجی / Shin Megami Tensei: Liberation Dx2 یکی از بهترین آثار نقش آفرینی ژاپنی برای موبایل است که در آن به نبرد نیروی شری می‌روید که دنیا را تهدید می‌کند.
داستان بازی Liberation Dx2 روایتگر ماجراهای قهرمان بی‌نامی است که متوجه می‌شود می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن عجیبی به نام Devil Downloader که خود به خود روی تلفن همراهش ظاهر شده، موجودات شیطانی را به تسخیر خود درآورد و کنترل کند. بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه، قهرمان درمی‌یابد که وی تنها کسی نیست که دارای چنین قابلیتی است.
افرادی که قابلیت استفاده از این اپلیکیشن را دارند، به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: آزادکنندگان و آکولیت‌ها. آکولیت‌ها با نیتی نامشخص، برخی افراد خاص جامعه را مورد هدف تهاجمات خود قرار می‌دهند و آزادکنندگان سعی می‌کنند در مقابل این گروه تبهکار قد علم کنند. شخصیت اصلی بازی بعد از برخورد با دو تن از اعضای گروه آزادکنندگان تصمیم می‌گیرد به ایشان ملحق شود و در کنارشان بجنگد. شاید داستان Liberation Dx2 در نگاه اول ساده به نظر بیاید یا برخی این خرده را به بازی بگیرند که شخصیت‌های اصلی آن به خوبی شخصیت‌های همیشگی سری SMT نیستند.
به طور کلی بازی به چند بخش مختلف تقسیم می‌شود: بخش داستانی، دانجن‌ها، دوئل با سایر بازیکنان و ماموریت‌های چرخشی که هر چند وقت یکبار بنا بر رویدادهای مختلف بروزرسانی و با پاداش‌هایی متفاوت به بازی اضافه می‌شوند. با وجود آنکه هسته‌ی گیم پلی در تمامی این حالات و بخش‌های مختلف یکسان است، هر کدام از آن‌ها از لحاظ درجه‌ی سختی، محیط، نحوه‌ی مواجهه، ضرب‌آهنگ روایت و آیتم‌های قابل کسب با دیگر حالات تفاوت دارند.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 61 مگابایت
سبک: نقش آفرینی
رده سنی: +7 سال
*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/189612/Shin-Megami-Tensei؛-نبرد-با-شیاطین-در-محله‌های-توکیو
بستن   چاپ