آریا جوان
سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان؛
ایوب بهتاج : تور دوچرخه سواری آذربایجان موجبات اتحاد، تعامل و همکاری را فراهم کرده است
دوشنبه 15 مهر 1398 - 20:31:50
آریا جوان - بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پیامی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان اظهار داشت:مبرهن است که با برگزاری این تور ،این اتحاد و همدلی شکل گرفته و موجبات همکاری بیش از پیش در سایر زمینه ها را نیز فراهم کرده است که این مهم مایه مباهات است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: بدون تردید برگزاری این رویداد بین المللی با حجم گسترده و حساسیت بسیار بالا، وظیفه ای خطیر و کاری بسیار ارزشمند است، سی و چهارمین دوره این تور امسال برای اولین بار به صورت زنده از شبکه های سراسری ورزش و شبکه استانی سهند پخش شد، که به مراتب عوامل اجرایی تور و علی الخصوص عزیزان در صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی زحمات زیادی متحمل شدند .
در ادامه گفت: به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان برخود وظیفه میدانم، از توجه و حساسیت های وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون دوچرخه‌سواری، استانداری های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نسبت به برگزاری تور سی و چهارم و همکاری دستگاه های اجرایی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، صدا و سیمای مرکز استان، اورژانس، هلال احمر و شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز، اصحاب رسانه، مدیریت و پرسنل مجموعه ائل گلی، عون بن علی (ع) و لاله پارک، همه ارگانها و نهادهایی که به نحوی از انحا همکاری کردند و علی الخصوص همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان و عوامل اجرایی سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان صمیمانه تشکر و قدردانی کنم .
او عنوان کرد: بدون شک هیچ رویدادی بدون حضور مردم و مشارکت اجتماعی آنان تاثیرگذار نخواهد بود، اما تور سی و چهارم در تمامی شهر ها با استقبالی بی نظیر از طرف ملت شریف ایران اسلامی روبرو شد و قلب تپنده این استقبال حضور پرشور شهروندان کلانشهر تبریز در مرحله های اول، چهارم و پنجم بود که زبان بنده قاصر از قدردانی از این عزیزان است .
ایوب بهتاج افزود: مبرهن است که این اتحاد و همدلی شکل گرفته در استان مایه مباهات بوده و موجبات همکاری بیش از پیش در سایر زمینه ها را نیز فراهم کرده است. از خداوند متعال برای همه شما بزرگواران سلامتی و توفیق روز افزون آرزومندم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/189663/ایوب-بهتاج---تور-دوچرخه-سواری-آذربایجان-موجبات-اتحاد،-تعامل-و-همکاری-را-فراهم-کرده-است
بستن   چاپ