آریا جوان
زائران پاکستانی و افغانستانی اربعین بیشتر از سال‌های گذشته هستند
سه شنبه 16 مهر 1398 - 01:19:43
آریا جوان - مهر به نقل از رادیو اربعین، نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون ورود زائران پاکستانی و افغانستانی اربعین 30 درصد افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود این افزایش تشدید نیز شود.

سردار محمد قنبری درباره آخرین وضعیت مرز میرجاوه در روز دوشنبه، تاکید کرد: ا ز ابتدای ماه محرم تا غروب امروز تعداد افرادی که از طریق مرز میرجاوه وارد ایران اسلامی‌شده‌اند 40 هزار نفر بوده است.
وی بابیان اینکه تعداد زائران پاکستانی و افغانستانی نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش‌یافته است، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود 100 هزار زائر اربعین از کشور پاکستان وارد مرز میر جاوه شوند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بابیان اینکه هم‌اکنون روزانه چهارتا پنج هزار نفر از طریق مرز میرجاوه وارد ایران می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود این رقم در روزهای آتی بیشتر نیز شود، تأکید کرد: استقبال زائران پاکستانی و افغانستانی از اربعین امسال به‌مراتب بیشتر از سال قبل است.
قنبری درباره تمهیدات اندیشیده شده برای زائران پاکستانی و افغانستانی، گفت: این زائران پس از ورود در موکب‌هایی که در مرز میرجاوه استقراریافته حضور می‌یابند همچنین ناجا برای خدمت‌رسانی به زائران علاوه بر اقدامات و خدمت‌رسانی خود درزمینهٔ امنیتی و گذرنامه و ... دو موکب نیز برای زائران تدارک دیده است.
23231

http://www.javanannews.ir/fa/News/189785/زائران-پاکستانی-و-افغانستانی-اربعین-بیشتر-از-سال‌های-گذشته-هستند
بستن   چاپ