آریا جوان
با حضور معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد
نشست صمیمانه گل محمدی مدیرکل با نمایندگان مجمع و سمن های جوانان استان تهران
سه شنبه 16 مهر 1398 - 14:32:41
آریا جوان - نشست صمیمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با نمایندگان مجمع و سمن های جوانان استان، دیروز یکشنبه در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، در این جلسه که با حضور ام البنین گل محمدی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل تشکیل شد، پیگیری وضعیت انتخابات مجمع سمن ها، خانه جوانان، شناسه ملی و طرح ها و کارگاه های 97، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در آغاز جلسه، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل در مورد اقدامات انجام شده درخصوص ثبت شناسه ملی و پرونده های انجام شده و درحال اجرا، گزارشی ارائه داد و در ادامه نکاتی را پیرامون چگونگی توزیع بودجه طرح ها و کارگاه های سال 97 مطرح کرد.
در این نشست، مدیرکل نیز درخصوص ستاد ساماندهی گفت: سمن ها باید در این ستاد ورود پیدا کرده و کمک کنند و به هر سمن که در شهرستان ها تاسیس می شود، هدیه نقدی بدهد.
گل محمدی ادامه داد: پیگیر ساخت خانه جوانان در استان تهران هستیم و در سال آینده خانه جوانان در 6 شهرستان افتتاح خواهد شد و بدنبال دریافت فضا از شهرداری هم هستیم.
در جریان این جلسه، دبیران سمن ها نیز نظرات و مشکلات خود را در روند ثبت شناسه ملی بیان کردند.
گفتنی است از اهم مصوبات این جلسه، درخواست از وزارت در مورد اصلاح جدول اعتبارات سمن ها در سال 97، برگزاری هفته ای یک جلسه با سمن ها و برگزاری جلسه مجمع عمومی و مجمع سمن ها با پیگیری مقامی رئیس مجمع تا 30 مهر بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/190035/نشست-صمیمانه-گل-محمدی-مدیرکل-با-نمایندگان-مجمع-و-سمن-های-جوانان-استان-تهران
بستن   چاپ