آریا جوان
اپلیکیشن‌هایی که در کلاس درس و کنفرانس‌ها به کارتان می‌آیند
سه شنبه 16 مهر 1398 - 22:15:12
آریا جوان - دیجیاتو / حتما برای شما هم زیاد پیش آمده که در یک جلسه یا کنفرانس مهمی بخواهید صحبت‌های سخنران یا ارائه دهنده را ضبط کنید تا بعدا با گوش دادن به آن نکات کلیدی یا مهم آن جلسه را به یاد بیاورید. علاوه بر این مطمئنا دانشجویان هم به دفعات این نیاز را احساس کرده‌اند که در کلاس درس صدای استاد را ضبط کرده و بعدا سر فرصت از روی آن نوت برداری کنند.
خوشبختانه گوشی‌های همراه این امکان را به راحتی هر چه تمام‌تر در اختیارمان قرار می‌دهند و در همه آن‌ها یک برنامه ضبط صدا به صورت پیشفرض وجود دارد. اما شاید این برنامه‌های پیشفرض آنچنان هم که می‌خواهیم قابلیت شخصی سازی نداشته باشند و نتوانیم صدا را با کیفیت مدنظرمان ضبط کنیم. به همین خاطر اپلیکیشن‌های زیادی در این حوزه توسعه داده شده‌اند تا امکانات بیشتری برای این کار در اختیارمان قرار دهند.
ASR Voice Recorder را شاید بتوان یکی از بهترین اپ‌های موجود برای این کار دانست که صدا را با فرمت‌های مختلفی از جمله فرمت‌های متداول MP3, FLAC, WAV, OGG و M4A ضبط می‌کند و دستتان را برای انتخاب باز می‌گذارد. علاوه بر این امکان به اشتراک گذاری در فضای ابری مثل دراپ باکس، گوگل درایو و... هم در آن گنجانده شده و می‌توانید فایل‌هایتان را روی این پلتفرم‌ها هم ذخیره کنید.

در این اپلیکیشن قابلیت‌های کوچک دیگری از جمله کنترل سرعت پخش، امکان پریدن از بخش‌های صامت در یک فایل ضبط شده، دکمه‌ای برای تقویت صدا و پشتیبانی از دستگاه‌های متصل با بلوتوث هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.
نسخه اندروید: 5 به بالا
حجم: 11 مگابایت

*لینک دانلود*
شما از چه اپلیکیشن هایی برای ضبط صدا استفاده می کنید؟

http://www.javanannews.ir/fa/News/190248/اپلیکیشن‌هایی-که-در-کلاس-درس-و-کنفرانس‌ها-به-کارتان-می‌آیند
بستن   چاپ