آریا جوان
پدر زنی که دامادش را رئیس شبکه صداوسیما کرد
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 00:10:33
آریا جوان - ظهر امروز علی دارابی، مدیر استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را به ریاست شبکه شما در صداوسیما منصوب کرد. اما ساعتی بعد ‌ مهدی خرمدل، روزنامه نگار درباره این حکم خبر داد که محمد کاویانی در واقع داماد علی دارابی است.

به گزارش خبر فوری به نقل از اسکان نیوز، در حکمی که پدر زن برای دامادش صادر کرده نوشته شده بود: «در نظر به تعهد، تخصص و همچنین تجربه موفق جنابعالی در جایگاه قائم مقامی و گروه تولید برنامه شبکه شما، به موجب این حکم به سمت «مدیر شبکه مراکز استان‌ها (شما)» منصوب میشوید.»
مهدی کاویانی پیش از این در هر کجا که پدر زنش پستی داشته به عنوان مشاور حاضر بود. رزومه‌ای که خبرگزاری فارس از او منتشر کرده نشان می‌دهد او زمانی که دارابی حتی قائم مقام سیما هم بود، به عنوان مشاور در این سازمان فعالیت کرده است. او همچنین مسئولیت «بازبینی و بازشنوایی پیام‌های بازرگانی در صداوسیما» را برعهده داشت.
اما علی دارابی کیست؟ او اکنون معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما است. دارابی که از موسسان جمعیت ایثارگران به شمار می‌رود. جمعیتی که دبیرکل آن حسین فدایی است که حالا جانشین ناطق نوری در دفتر بازرسی رهبری شده است.
دارابی همچنین از سال 58 تا سال 77 مسئولیت روابط عمومی وزارت جهادسازندگی را را برعهده داشت. او از سال 84 تا 86 معاون امور مجلس‌های صداوسیما بود و پس از آن تا سال 89 قائم مقام سازمان صداوسیما شد و در دوره مسئولیت خود بسیاری از جوانان نزدیک به جمعیت ایثارگران را وارد صدوسیما کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/190794/پدر-زنی-که-دامادش-را-رئیس-شبکه-صداوسیما-کرد
بستن   چاپ