آریا جوان
تندگویان معاون امور جوانان در نشست با معاونین امور جوانان استانها:
شانیت سمنها با عنایت ویژه رهبری احیا شد/ اعتبار حوزه جوانان را در عرض دو سال 10 برابر کردیم
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 11:26:01
آریا جوان - معاون امور جوانان گفت: امروز شانیت سمنهای جوانان با عنایت ویژه مقام معظم رهبری احیا شده و این امر برای جوانان و تشکلها بسیار با ارزش است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, محمد مهدی تندگویان در نشست با معاونین جوانان استان ها که به میزبانی گیلان برگزار شد با تشکر از میزبانی این استان و برگزاری کارگاه توانمند سازی کارآفرینی و مهرتهای کسب و کار ویژه معاونین امور جوانان استانها گفت: این ابتکار خوبی بود که معاونین امور جوانان استانها هم در کنار سمنها در موضوعات کارگاهی شکرت کنند و با هم هماهنگ شوند.
وی با اشاره به اهمیت اختصاص روز سه شنبه هر هفته به امور جوانان گفت: گزارشی از سه شنبه های استانها که به روز جوانان اختصاص دارد به ما نرسیده است و ما به صورت عملیاتی کار گزارشگیری را انجام می دهیم.
تندگویان افزود: مدیران کل در تمام کارگروه ها, بخشها و فعالیتها باید از معاون امور جوانان خود استفاده کنند و این بخشنامه را به همه مدیران کل ابلاغ کرده ایم.
وی اظهار داشت: از زمان حضور آقای تقی زاده در وزارت خانه وضعیت حوزه جوانان در استانها بسیار بهتر شده و با نگاه مثبت ایشان آینده روشنی برای این حوزه در استانها متصورم.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه مسائل مربوط به ثبت شناسه سمنها در نظر داریم همایش مشترکی با حضور معاونان اجتماعی استانداری های کشور و معاونان جوانان ادارات کل ورزش و جوانان کشور به میزبانی یزد برگزار کنیم تا مشکلات مربوط به هر استان را به صورت تخصصی حل کنیم و به جمع بندی نهایی برسیم.
وی ادامه داد: تفکیک حوزه فرهنگی از حوزه جوانان استانها در ساختار جدید وزارتخانه انجام شده و منتظر تصویب نهایی مجلس هستیم.
تندگویان با تاکید بر ضرورت تعامل معاونین امور جوانان با سمنها گفت: معاونان جوانان استانها باید با همه سمنهای استان تعامل داشته باشند و این رویکرد کار با یک یا چند تشکل محدود باید در برخی استانها تغییر کند.
وی ادامه داد: در عرض دو سال اعتبار حوزه جوانان 10 برابر شده و سعی کردیم تا جوانان و سمنها انگیزه کار با ادارات کل ورزش و جوانان را پیدا کنند.
معاون امور جوانان در پایان گفت: امروز شانیت سمنهای جوانان با عنایت ویژه مقام معظم رهبری احیا شده و این امر برای جوانان و تشکلها بسیار با ارزش است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/190943/شانیت-سمنها-با-عنایت-ویژه-رهبری-احیا-شد---اعتبار-حوزه-جوانان-را-در-عرض-دو-سال-10-برابر-کردیم
بستن   چاپ