آریا جوان
در پایان انتخابات مجمع سمنهای جوانان استان گیلان
تندگویان: اعضای جدید مجامع سمنها در جهت ترویج فرهنگ تشکل تلاش کنند
پنجشنبه 18 مهر 1398 - 20:28:51
آریا جوان - معاون امور جوانان گفت: توصیه ام به اعضای جدید مجمع سمنها این است که همیشه پیگیر مطالبات جوانان استان خود باشند و همچنین در جهت ترویج فرهنگ تشکل و ثبت تشکل تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان , محمد مهدی تندگویان ظهر امروز و در پایان انتخابات مجمع استانی سمنهای جوانان استان گیلان گفت: به اعضای جدید تبریک می گویم اما این تازه اول راه است و وظیفه سنگینی بر عهده گرفته اید.
وی ادامه داد: انتظارم این است که به زودی شاهد اولین اتفاقات اجرایی مجمع باشیم و جلسات منظم برگزار شود و مصوبات خوبی برای کمک به حل مشکلات داشته باشید.
معاون امور جوانان گفت: توصیه ام به اعضای مجمع این است که همیشه پیگیر مطالبات جوانان استان باشند و همچنین در جهت ترویج فرهنگ تشکل و ثبت تشکل تلاش کنند.
وی اظهار داشت: جوانان باید ثابت کنند در یکجا ماندگار نیستند و تحول باید انجام و جا برای جوانتر ها باز شود.
تندگویان در پایان گفت: امروز اولین انتخابات را با استان گیلان آغاز کردیم و امیدوارم در هه استانها انتخابات همینطور پرشور انجام شود.
همچنین سجاد سالک مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: انتخابات بدون حاشیه و البته پرشوری برگزار شد.
وی ادامه داد: تمام مراحل انتخابات توسط خود سمنها انجام شد و ما فقط ناظر انتخابات بودیم. خوشحالم که بچه های با انگیزه و فعال انتخاب شدند و به محض انتخاب شدن از طرح و ایده های خود گفتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/191195/تندگویان--اعضای-جدید-مجامع-سمنها-در-جهت-ترویج-فرهنگ-تشکل-تلاش-کنند
بستن   چاپ