آریا جوان
ریبری: جای سانچو در بایرن است
جمعه 19 مهر 1398 - 06:24:53
آریا جوان - هافبک سابق بایرن مونیخ به ستایش از ستاره جوان دورتموند پرداخت و او را تشویق به حضور در بایرن مونیخ کرد.

فرانک ریبری بعد از یک دهه درخشش در بایرن مونیخ تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و راهی فیورنتینا شود. ریبری هنوز بایرن را فراموش نکرده است. او ابراز امیدواری کرد که سانچو ستاره جوان دورتموند راهی باواریا شود.
ریبری گفت: سانچو بازیکن خوبی است اما بایرن مونیخ بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و رقابت در تیم بالاست. تصور کنید که در بایرن بازیکنان مثل کوتینیو، لواندوفسکی، گنابری، توماس مولر، ایوان پرشیچ و کینگسلی کومان در خط حمله هستند. بنابرین سانچو می‌خواهد کجا بازی کند؟ او کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد. جای این بازیکن در بایرن است و به ترکیب اصلی هم می‌رسد.
ریبری درباره گنابری گفت: با وجود آنکه سن و سال زیادی ندارد اما شخصیت لازم را در میدان دارد. او بدون ترس بازی می‌کند. بعد از آنکه چهار گل در دیدار برابر تاتنهام به ثمر رساند انتظارات از او بالا رفته و این برای یک بازیکن جوان سخت است. او یک انسان است و مثل ربات نمی‌تواند همیشه خوب باشد.
ریبری درباره دلیل انتخاب فیورنتینا گفت: من پیشنهادهای زیادی از انگلیس و آلمان داشتم اما چون توانایی بدنی خود را می‌دانستم خواستار قرارداد دو ساله شدم. فیورنتینا شرایط من را قبول کرد و راهی این تیم شدم. اصلا پیش بینی نمی‌کردم که برای باشگاه دیگری غیر از بایرن مونیخ بازی کنم. با این حال شرایط به گونه‌ای شد که از تیم جدا شوم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/191277/ریبری--جای-سانچو-در-بایرن-است
بستن   چاپ