آریا جوان
مردم در ایجاد امنیت با نیروی انتظامی سهیم هستند
شنبه 20 مهر 1398 - 09:18:57
آریا جوان - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هفته ناجا همگام بودن پلیس با مردم و به تبع آن مشارکت مردم در حوزه انضباط اجتماعی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، با اشاره به برگزار شدن موفق برنامه های هفته ناجا با شعار"پلیس هوشمند امین مردم" در استان گفت: هفته ناجا از 11 مهرماه آغاز و تا 17 مهرماه با همراهی و مشارکت خوب مردم به سرانجام رسید.
رئیس پلیس استان افزود: برگزاری همایش پیاده روی، حضور در نماز جمعه، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و یادواره شهدای گرانقدر انتظامی و غبارروبی گلزار شهدا همچنین برگزاری میزگردهای علمی و آموزش‌های همگانی از جمله برنامه‌های پربار این هفته بود.
سردار کامرانی صالح با اعلام اینکه در هفته ناجا بیش از 160 برنامه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در هفته ناجا، ارتقای امنیت اجتماعی، ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش آسیب های اجتماعی مدنظر بود که در این رابطه برنامه هایی پیش بینی شده بخوبی انجام شد.
وی هدف از اجرای برنامه های هفته ناجا را سهیم کردن مردم در تامین امنیت دانست و اظهار داشت: از مردم عزیز و مسئولین ادارات، صدا و سیما و اصحاب رسانه ها که در اجرای برنامه ها، پلیس را یاری کردند بصورت ویژه قدردانی می کنم.
در ادامه سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان با توجه به حرکت عظیم راهپیمایان اربعین حسینی، توصیه هایی به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) داشت، وی گفت: رانندگان گرامی در طول مسیر ضمن رعایت مقررات به توصیه های پلیس توجه جدی داشته باشند.
از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز و با سرعت مطمئنه حرکت نموده و در صورت بروز خستگی حتما در موکب ها و ایستگاه های طول مسیر استراحت نمایند.
زائران عزیز در صورت نیاز به ارز خارجی حتما از صرافی های معتبر و در شهرهای خود اقدام به تهیه آن نمایند و از افراد رهگذر به هیچ عنوان ارز تهیه نکند.
در نگهداری مدارک و اسناد هویتی خود دقت نموده و از دادن مدارک به افراد ناشناس خودداری کنند.
زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کرده و در طول مسیر با خادمین خود در نیروی انتظامی و یا مامورین مربوطه همکاری کنند تا انشالله بیشترین بهره را از این سفر معنوی داشته باشند.
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/191718/مردم-در-ایجاد-امنیت-با-نیروی-انتظامی-سهیم-هستند
بستن   چاپ