آریا جوان
تاج : انتخاب استیلی برای تیم امید با نظر کمیته فنی فدراسیون بود/ به صعود تیم امید به المپیک بسیار خوشبینم/برای قبول سرمربیگری تیم امید با مربیان زیادی صحبت کردیم
شنبه 20 مهر 1398 - 13:10:48
آریا جوان - رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این موضوع که انتخاب استیلی برای تیم امید با نظر کمیته فنی فدراسیون بود اظهار داشت :به صعود تیم امید به المپیک بسیار خوشبینم/برای قبول سرمربیگری تیم امید با مربیان زیادی صحبت کردیم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادر فنی تیم امید ایران گفت : بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفت و گو شدیم یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نوعی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر آقای استیلی بودند که هیچیک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.
تاج در گزارش به وزیر ورزش و جوانان گفت : در نهایت به آقای مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و آقای استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت : مجموعه خوب و همدلی الان در راس تیم امید ایران حضور دارد و بزودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می شود.
مهدی تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت : من به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند و شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/191860/تاج---انتخاب-استیلی-برای-تیم-امید-با-نظر-کمیته-فنی-فدراسیون-بود--به-صعود-تیم-امید-به-المپیک-بسیار-خوشبینم-برای-قبول-سرمربیگری-تیم-امید-با-مربیان-زیادی-صحبت-کردیم
بستن   چاپ