آریا جوان
Ailment؛ اکشن پیکسلی در کهکشانی دور
شنبه 20 مهر 1398 - 22:24:42
آریا جوان - زومجی / در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی موبایل، نوبت به یک بازی اکشن سریع و نفس‌گیر با گرافیک پیکسلی نوستالژیک به نام Ailment رسیده است که به طور رایگان منتشر شده است.
داستان بازی
Ailment یک بازی اکشن سراسر هیجان است که با ریتم گیم‌پلی سریع و محتوای غنی خود، به خوبی بازیکنان را سرگرم می‌کند. در بخش داستانی این بازی، بازیکنان کنترل فضانوردی به نام جاناتان را بر عهده دارند که پس از 3 روز بیهوشی، بیدار و با اتفاقی بد مواجه می‌شود. تمامی همکاران و همسفرانش در موشک فضایی به یک بیماری دچار شده‌اند که آنها را به موجوداتی زامبی مانند تبدیل کرده اما برعکس زامبی‌ها، هوش خود را از دست نداده‌اند و توانایی استفاده از سلاح و دیگر سیستم‌های موشک را دارند. هدف بازیکنان در بازی Ailment این است که با عبور از سد همکاران قدیمی که اکنون به دشمن تبدیل شده‌اند، حقیقت و راز این موضوع را بفهمند و خود را نجات دهند.

روش انجام بازی
Ailment یک بازی اکشن تمام عیار است و بازیکنان با در اختیار داشتن تعداد زیادی اسحله‌ی متنوع در طول مراحل بازی به نبرد موجودات وحشی و ترسناک که زمانی همکاران جاناتان بوده‌اند، می‌روند. اتفاقات بازی از نمای بالا به پایین برای بازیکنان روایت می‌شوند و کنترل‌های خوبی برای صفحه نمایشگرهای لمسی تدارک دیده شده است. بازیکنان در بازی Ailment علاوه بر مراحل بخش داستانی بازی، قابلیت بازی در حالت چند نفره را هم دارند که در آپدیت اخیر به اثر افزوده شده است. دیگر بخش گیم‌پلی بازی، امکان استفاده از Power-Upهایی است که با باز کردن کمدها به بازیکنان داده می‌شود و می‌توان از آنها برای پر کردن نوار سلامتی و یک سپر محافظ استفاده کرد.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 به بالا
حجم: 31 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +12 سال

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/192116/Ailment؛-اکشن-پیکسلی-در-کهکشانی-دور
بستن   چاپ