آریا جوان
جذاب ترین شکل صورت کدام است؟
يکشنبه 21 مهر 1398 - 09:41:32
آریا جوان - جذاب ترین شکل صورت کدام است؟ 5
٠
٠
برناقیت/ فاکتورهای زیادی در زیبایی صورت مطرح هستند که یکی از مهم ترین آنها شکل صورت است. هرچند زیبایی از درون می آید، اما جالب است بدانید که فرم صورت نیز 30 تا 40 درصد در این روند موثر است. شما فکر می کنید جذاب ترین فرم صورت کدام است؟
در بحبوحه ی داشتن یک ظاهر زیبا توجه به شکل صورت و تاثیر آن بر زیبایی بسیار اهمیت دارد. اما پیش از آنکه به سراغ جذاب ترین فرم صورت برویم، برنافیت شما را با انواع و اقسام اشکال صورت آشنا خواهد کرد.
انواع اشکال صورت
صورت انسان در اشکال مختلفی وجود دارند که در ادامه به بررسی ویژگی ها و چگونگی تشخیص آنها پرداخته شده است.
صورت گرد
صورت های گرد، دارای طول و عرض یکسان هستند که به آن شکل گردی می دهد. گونه ها در این مدل صورت، پر است و چانه ها زیاد به نظر نمی آیند. کیت میدلتون یا همان دوشس کمبریج دارای صورت کاملا گرد است.
صورت بیضی
صورت بیضی کمی کشیده است و در وسط نیز زیاد عریض نیست. اما قسمت گونه ها عریض تر و قسمت چانه ها دارای عرض کمتری می باشد. عرض پیشانی نیز از چانه ها بیشتر است. ریحانا از جمله هنرپیشه هاییست که دارای صورت بیضی می باشد.
صورت قلبی شکل یا مثلث معکوس
صورت قلبی شکل دارای یک پیشانی پهن، یک فک باریک و یک چانه ی تیز است. استخوان های گونه دارای عرض یکسانی با پیشانی هستند. اسکارلت جوهانسون و ریس ویترسپون دارای صورت قلبی شکل می باشند.
صورت مربع
این نوع صورت، کوتاه تر و پهن تر از دیگر اشکال است. این فرم از صورت دارای یک خط فک برجسته و یک پیشانی عریض است. یعنی صورت از چهار طرف دارای زاویه است. از جمله سلبریتی هایی که دارای چنین فرم صورتی هستند می توان به دیوید بکهام و آنجلینا جولی اشاره کرد. برخی بر این باورند که صورت مربع شکل برای مردان جذاب تر است، چرا که با ابهت تر به نظر می آید. به همین دلیل است که دیوید بکهام یکی از جذاب ترین مردان هالیوود محسوب می شود.
صورت لوزی شکل
و اما نوبت به جذابترین شکل صورت که همان لوزی شکل است، رسید. در یک صورت لوزی شکل، پیشانی و فک باریک تر و گونه ها عریض تر هستند. این فرم از صورت آرزوی بسیاری از زنان و مردان است. هرچند چنین فرمی در زنان خواهان بیشتری دارد. تیلور سوئیفت از جمله سلبریتی های زیبا با صورت لوزی شکل یا الماسی است.
البته شکل صورت، همانطور که گفته شد تنها یکی از فاکتورهای زیبایی است. از دیگر فاکتورها می توان به شکل چشم ها، شکل بینی، صافی و درخشندگی پوست و … اشاره کرد.
هر چند فرم صورت، یک زیبایی خدادادی است، اما امروزه بسیاری از زنان و مردان به روش هایی برای زاویه سازی و فرم دادن به صورت روی آورده اند. تزریق ژل از جمله مواردیست که می تواند موجب زاویه سازی و زیباتر شدن صورت شود و جذابیت افراد را دو چندان کند.
مترجم: مریم اصیلی

http://www.javanannews.ir/fa/News/192241/جذاب-ترین-شکل-صورت-کدام-است؟
بستن   چاپ