آریا جوان
وزیر علوم درگذشت 5 دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر را تسلیت گفت
يکشنبه 21 مهر 1398 - 12:07:02
آریا جوان - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی جان باختن پنج نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را در سانحه تصادف رانندگی در عراق تسلیت گفت.

روز یکشنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیام تسلیت «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: در ایامی که درآستانه فرا رسیدن اربعین حسینی شاهد حضور مردم ایران از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم با کمال تأسف باخبر شدیم که پنج تن از دانش آموختگان و دانشجویان عزیز در سانحه تصادف در خاک عراق به رحمت حق پیوسته‌اند.
وی افزود: قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف ناپذیر این دنیاست، آنچه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است.
وزیر علوم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن عزیزان و عرض تسلیت به یکایک خانواده‌های بزرگوار جان باختگان از درگاه خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن مرحومین را مسالت و برای تمامی بستگان آنها صبر و سلامتی آرزو کرد.
روز گذشته اتوبوس حامل دانشجویان 20 کیلومتر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد کرد که 6 نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
از بین کشته شدگان پنج نفر با اسامی احسان نوبخت ورودی 93 مکانیک و نجمه هارونی ورودی 93 صنایع که زن و شوهر بوده اند، مینا کرامتی ورودی 91 مکانیک، حدیثه ملکی ورودی 97 عمران و مطهره هاشمی ورودی 96 هوا فضا بودند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/192286/وزیر-علوم-درگذشت-5-دانشجوی-دانشگاه-خواجه-نصیر-را-تسلیت-گفت
بستن   چاپ