آریا جوان
دیدار معاون امور جوانان با استاندار کرمانشاه
تندگویان: در موضوع اشتغال هدف ما اشتغال غیر دولتی است / بازوند: کرمانشاه نیاز به برنامه های نشاط آور و امیدآفرین دارد
يکشنبه 21 مهر 1398 - 14:51:11
آریا جوان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: سیاست و هدف ما در موضوع اشتغال جوانان و حمایت از سمنها, اشتغال غیر دولتی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, محمد مهدی تندگویان صبح امروز با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کرد.
تندگویان معاون امور جوانان در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت مناسب کرمانشاه و جوانان و تشکل های خوبی که دارد در نظر داریم یک موضوع ملی را به این استان واگذار کنیم.
وی اظهار داشت: سیاست و هدف ما در موضوع اشتغال جوانان و حمایت از سمنها, اشتغال غیر دولتی است.
معاون امور جوانان گفت: خود وزارت ورزش و جوانان سالانه حجم زیادی از کالاهای ورزشی را خریداری می کند, ما قصد داریم این چرخه تولید را کامل و به وسیله جوانان و سمنهای خودمان انجام دهیم .
وی تصریح کرد: در نظر داریم اقلام مورد نیاز وزارت ورزش را از طریق حمایت از تولیدکنندگان جوان تولید کنیم و خود وزارت ورزش و جوانان هم تضمین کننده خرید این کالا ها باشد. در این صورت هم خودکفا شده ایم و هم برای جوانان ایجاد اشتغال کرده ایم.
تندگویان گفت: ما در آینده از سرمایه گذارانی که روی طرح های جوانان سرمایه گذاری می کنند حمایت و اصل سرمایه آنها را تضمین می کنیم تا به این شکل سمنها و جوانان بدهکار بانکی نشوند.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: به دلیل مشکلات و شرایط خاص استان کرمانشاه نیاز به برنامه هایی داریم که موجی از نشاط و شادی و امید را در کرمانشاه و بین جوانان این استان ایجاد کند.
وی اظهار داشت: در موضوع جشنواره های نشاط آور انتظار داریم کمک های ملی به استان کرمانشاه شود.
بازوند تصریح کرد: در موضوع اشتغال هر دستگاه دولتی باید درصدی را به جوانان اختصاص دهد اما نباید فقط انتظار داشت که جوانان فقط مشغول کار دولتی شوند.
وی در پایان گفت: کرمانشاه جوانان بسیار رئوف, با استعداد و توانمندی دارد اما موانعی هم در این حوزه وجود دارد که باید هموار شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/192353/تندگویان--در-موضوع-اشتغال-هدف-ما-اشتغال-غیر-دولتی-است---بازوند--کرمانشاه-نیاز-به-برنامه-های-نشاط-آور-و-امیدآفرین-دارد
بستن   چاپ