آریا جوان
سایت‌تان را بدون هیچ هزینه‌ای طراحی کنید
يکشنبه 21 مهر 1398 - 19:58:05
آریا جوان - دیجیاتو / طراحی وبسایت کار ساده‌ای نیست و برای این که بتوانید یک وبسایت خوب و کامل داشته باشید باید دانش برنامه نویسی خود را افزایش دهید یا با پرداخت هزینه به یک برنامه نویس از او بخواهید تا سایت مورد نظرتان را طراحی کند.
در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن جالب و کاربردی Website Builder for Android یا SimDif بپردازیم. همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشن یاد شده به شما کمک می‌کند تا با استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان وبسایتی ساده و مطابق میل خود را طراحی کنید.

به محض ورود به این اپلیکیشن باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از این به بیشتر امکانات قابل توجه این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد. ابتدا باید تم کلی وبسایت خود را مشخص کنید و بعد از آن قادرید المان‌های مختلف آن را در بخش‌های متفاوتی که دارد تغییر دهید. به طور کلی می‌توان گفت SimDif اجازه انجام هرکاری را به شما می‌دهد. از امکان تغییر تصاویر هدر‌ و فوتر گرفته تا فونت مورد استفاده در مطالب وبسایت. شما می‌توانید منویی خاص ایجاد کنید و نحوه نمایش آن را تغییر دهید. حتی قادرید یک بافت خاص به پس زمینه وبسایت خود اختصاص دهید تا جلوه بهتری داشته باشد.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 9 مگابایت

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/192517/سایت‌تان-را-بدون-هیچ-هزینه‌ای-طراحی-کنید
بستن   چاپ